۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۸۳۷۳
حجت الاسلام فلاحی تأکید کرد؛

تربیت شدگان غرب، مانعی برای استقلال کشور

تربیت شدگان غرب، مانعی برای استقلال کشور
حجت الاسلام فلاحی گفت: افرادی که در داخل کشور از رأی آوردن بایدن در آمریکا خوشحال هستند دارای تحلیل کودکانه و از درک و سواد سیاسی کمی برخوردار هستند.

حجت­‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سیاست‌های تغییر ناپذیر نظام اسلامی در برابر آمریکا، گفت: سیاست کلی آمریکا سلطه گری و چپاول اموال کشورهای دیگر است، بنابراین هر فردی در انتخابات آمریکا به عنوان رییس جمهور انتخاب شود، بر اساس سیاست واحدی در برابر ایران عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سیاست های بین المللی ایران بر اساس اصول عزت، حکمت و مصحلت بنا شده است، افزود: افرادی که بیان می کنند با تغییر رییس جمهور آمریکا، سیاست های این کشور نسبت به نظام اسلامی ایران تغییر پیدا خواهد کرد، توهمی بیش ندارند.

حجت‌­الاسلام فلاحی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اختلاف های سران استکبار ظاهری است؛ اما در باطن در مخالفت و سرکوبی نظام اسلامی ایران باهم متحد هستند، گفت: برخی مسؤولان به سبب ساده لوحی و ساده اندیشی یا به علت نفوذ در دستگاه های دولتی برای تغییر رییس جمهور آمریکا پیام تبریک صادر کردند و این اتفاق را جشن می گیرند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر زمانی که آمریکا سیاست سلطه گری خود را نسبت به کشورهای دیگر تغییر دهد می توان با آنها با مذاکره کرد؛ اما تغییر این سیاست از سوی آنها محال و غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه برخی از مسؤولان سرنوشت ملت و کشور را به اتفاقات و تحولات درون آمریکا گره زده اند، افزود: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که تا تربیت شدگان غرب اصلاح نشوند یا از کشور ما نروند، نظام اسلامی به استقلال نخواهند رسید، اما متأسفانه برخی افراد نفوذی در نهادهای دولتی دارای مسؤولیت هستند.

حجت­‌الاسلام فلاحی اظهار داشت: همین افرادی که در داخل کشور از رای آوردن بایدن در آمریکا خوشحال هستند دارای تحلیل کودکانه و از درک و سواد سیاسی کمی برخوردار هستند؛ از این رو حل مشکلات اقتصادی ایران را به سیاست های آمریکا و رفع تحریم ها می دانند.

وی با اشاره به نشانه های افول قدرت آمریکا در جهان، بیان کرد: در گذشته قدرت نظامی آمریکا به گونه ای بود که ژاندارمی منطقه را برعهده داشت؛ اما امروز کشتی ها و ناوهای آمریکایی بدون اجازه ایران حق تردد آزادانه در خلیج فارس و مرزهای آبی کشور ما را ندارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به خاطر جنایتی که آمریکا در شهادت سردار قاسم سلیمانی انجام داد، سران پنتاگون جلساتی مخفیانه برگزار کردند که سران نظامی آمریکا از امنیت جانی در داخل خاک آمریکا نیز برخودار نیستند، زیرا ممکن است ایران انتقام سخت خود را از درون آمریکا انجام دهد و این اتفاقات نشان دهنده کاهش و افول قدرت نظامی آمریکا در جهان و منطقه است.

حجت‌­الاسلام فلاحی با بیان اینکه بدهی ایالات متحده امریکا به بانک های جهانی هر روز رو به افزایش است، گفت: ایالات متحده نیز در مسأله کنترل ویروس کرونا درمانده شده است؛ از این رو، هر روز قدرت نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آمریکا در جهان رو به کاهش و افول بوده و آمریکا در میان کشورهای جهان کاملا منزوی شده است./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
مشکل ما اینست که دیگران باید مثل ما فکر کنند اگر چنین باشند ایه الله بلکه بالاتر مدح می کنیم اگر نظر برخلاف مشرب ما باشد منافق وکافر مرقوم می شود اما جامعه می گویند ما هیچکدام شما را نمی خواهیم وبه سوی بی حجابی وبی نمازی کشیده شدند این تحقیق میدانی است لطفا فکر کنید
0
0