۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۳۷۶
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب:

قدرت تعامل با دانشجویان بخشی از سجایای مرحوم اژه‌ای بود

قدرت تعامل با دانشجویان بخشی از سجایای مرحوم اژه‌ای بود
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در پیامی به‌مناسبت درگذشت مرحوم اژه‌ای، گفت: بی‌تعلقی به دنیا و قدرت تعامل با دانشجویان برای خدمت به انقلاب اسلامی از سجایای مرحوم اژه‌ای بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب، در پیامی درگذشت حجّت‌الاسلام جواد اژه‌ای، نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام قمی بدین شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون

خبر فقدان اندیشمند متعهد ونویسنده دردمند و استاد توانمند، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه ای، نماینده حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمنهای اسلامی  دانشجویان ایرانی در اروپا و آمریکا، خبری نیست که در باور ما بگنجد.

کرامت و بزرگواری، حسن خلق، بی تکلفی، بی تعلقی به دنیا، بصیرت و تیزبینی، حلم و بردباری، قدرت تعامل با دانشجویان و دانشگاهیان، توان علمی و تدریس در رشته های تخصصی  و انگیزه و نشاط فراوان، در چندین دهه، برای خدمت به انقلاب اسلامی، بخشی اندک از سجایای اوست که میراث دار خاندان فقاهت و روحانیت بود.

خاطرات سفر و حضور مکرر و صمیمی او طی سالیان متمادی در جمع دانش آموزان نخبه، دانشجویان و انجمنهای اسلامی دانشجویان در کشورهای مختلف  و فارغ‌التحصیلان اگر به رشته تحریر در آید، درسهایی تحسین برانگیز و آموزنده و تجربیاتی گرانسنگ برای طلاب جوان و دانشجویان عزیز خواهد بود. 

ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و خانواده و فرزندان و بستگان ایشان و دانشجویان و دوستداران آن عزیز سفر کرده، از خداوند شکور برای ایشان رحمت و غفران واسعه وحشر با اولیا ءخودش مسالت دارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا.

/998/د102/ب1

ارسال نظرات