۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۶۸۴۶۷
نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رسا:

مجلس اجازه نخواهد داد عده ای اقتصاد و معیشت مردم را به خارج گره بزنند

مجلس اجازه نخواهد داد عده ای اقتصاد و معیشت مردم را به خارج گره بزنند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان انقلابی مجلس به عده­‌ای نفوذی اجازه نخواهد داد تا اقتصاد کشور را به مذاکرات با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا گره بزنند.

حجت الاسلام محمد سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌­وگوی با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه مواضع و سیاست‌های کلی نظام اسلامی ایران در برابر آمریکا تغییرناپذیر است، گفت: سیاست های کلی نظام در قانون اساسی ترسیم شده است و مواضع بین المللی ایران با تغییر رییس جمهور در آمریکا تغییر نخواهد کرد.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه راهبرد آمريكا در قبال ايران همواره خصمانه بوده است، گفت: ترامپ بدون نقاب و با چهره واقعی خود، سیاست‌های آمریکا را در برابر ایران اجرایی می کند و افرادی هم مثل اوباما و بایدن با چهره دوستانه و صلح ظاهر می شوند؛ اما در واقع آنها سیاست‌های خصمانه در برابر ایران را دنبال خواهند داشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید برخی در داخل کشور فریب لفاظی و بازی‌های سیاستمداران آمریکایی را بخورند و امیدوار باشند که با تغییر رییس جهمور آمریکا دوباره می توان با آنها وارد مذاکره شد.

وی با انتقاد از دلدادگی برخی مسؤولان و امید بیش از حد آنان به بازگشت آمریکا به برجام، گفت: عده ای سال‌ها اقتصاد و پیشرفت کشور را معطل مذاکره و برجام کردند، در حالی که  هیچ عایدی از این مذاکرات نصیب کشور ما نشده و خسران محض تنها دستاورد برجام بوده است.

حجت‌الاسلام سبزی با بیان اینکه برخی از دولتمردان باوری به توانایی های داخلی ندارند، گفت: برخی مسؤولان شیفته غرب و آمریکا هستند، پیشرفت و توسعه کشور را به سیاست های آنها گره زدند و آنها با ایجاد گرانی اسفار گسیخته در کشور می خواهند راهی برای مذاکرات دوباره با آمریکا باز کنند.

وی با بیان اینکه هیمنه آمریکا در جهان از بین رفته است و نباید برای پیشرفت ایران چشم امید به بیگانگان و آمریکا داشت، گفت: نظام اسلامی ایران همه نوع تحریم را تحمل کرده و آمریکا گزینه ای دیگر برای تحریم ندارند؛ اما برخلاف وجود تحریم های بی امان، امروز ایران به قدرت بی بدیل در منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم تابع رهنمودهای رهبر انقلاب هستند، گفت: نمایندگان انقلابی مجلس بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلی نظام بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت در برابر سیاست های خصمانه آمریکا ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه مجلس انقلابی هیچ ترسی از ابرقدرت های جهان ندارد، بیان کرد: نمایندگان انقلابی مجلس به عده­‌ای نفوذی اجازه نخواهد داد تا رونق اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم را به مذاکرات با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا گره بزنند./998/ج

ارسال نظرات