۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۶۸۷۲۰

برگزیدگان دومین همایش کتاب سال بانوان معرفی شدند + اسامی

برگزیدگان دومین همایش کتاب سال بانوان معرفی شدند + اسامی
دومین همایش کتاب سال بانوان با معرفی هشت اثر برگزیده و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم «اختتامیه دومین همایش ملی کتاب سال بانوان»، پیش از ظهر امروز با پیام تصویری حضرت آیت الله نوری همدانی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا دبیرعلمی همایش کتاب سال بانوان، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س)، خانم حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) و دیگر معاونان و مدیران برگزار شد.

در این مراسم صاحبان آثار برگزیده در حوزه علوم انسانی و اسلامی و در عرصه زن و خانواده معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند. 

در مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان، سرکار خانم شادی نفیسی در گروه علمی تفسیر و علوم قرآن با عنوان اثر کتاب «جریان شناسی تفسیر علمی»  و خانم فاطمه وجدانی با عنوان اثر کتاب «از نظر تا عمل؛ طرحی برای تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی» در گروه علمی اخلاق و عرفان حائز رتبه برگزیده شدند.

در دومین همایش کتاب سال بانوان، پنج اثر از جمله کتاب «تاثیر استعاره های مفهومی قرآن بر کلمات قصار امیرالمومنین علی علیه‌السلام»، نوشته خانم حسنیه شیخ حمزه نوری در گروه علمی علوم و حدیث و رساله دکترای «مبانی و جلوه های حقوق بزه دیده و متهم در عدالت انتقالی» به قلم خانم مرضیه دیرباز در گروه علمی فقه و حقوق رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

خانم مریم عرفانیان نویسنده کتاب «تا ابد با تو می مانم» در گروه علمی ادبیات و هنر؛ خانم فاطمه مغیثی نگارنده کتاب «فراسوی حلقه» در گروه علمی اخلاق و عرفان و خانم الهام اکبری مؤلف کتاب «شهروندی دیجیتال» در گروه علمی علوم اجتماعی و جامعه شناسی از دیگر حائزان رتبه شایسته تقدیر بودند.

در گروه علمی زن و خانواده نیز خانم زهرا داورپناه با ارائه مقاله «خودآیینی زن مسلمان؛ معناها و دشواری ها» به عنوان شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت./998/پ202/ب1

ارسال نظرات