۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۶۸۸۵۲
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

حکام مرتجع عرب با "عادی سازی روابط" نابودی خود را نزدیک تر ساخته اند

حکام مرتجع عرب با
استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه هیچگونه منفعتی از عادی سازی روابط عاید حاکمان مرتجع نخواهد شد، گفت: این مزدوران با "عادی سازی روابط" نابودی خود را نزدیک تر ساخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه برگزاری اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی»، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تشریح اغراض حکام مرتجع عربی از عادی سازی روابط خودشان با رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت و گفت: این حکام مرتجع، خودشان آمریکایی و صهیونیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه سردمداران برخی کشورهای مرتجع عربی به انتخاب مستکبران عالم روی کار آمده اند تا اهداف آنها را در منطقه غرب آسیا پیگیری کنند، اظهار داشت: تا زمانی که این افراد از سوی غربی ها انتخاب نشده و تأیید نشوند، در این پست ها و مقامات قرار نمی گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه حکام مرتجع عربی، آمریکایی ها و صهیونیست ها سروته یک کرباس هستند، عنوان کرد: این حکام مزدور هیچگونه استقلالی از خودشان ندارند و به آمریکا و رژیم غاصب تکیه کرده اند؛ این حکام در حقیقت عروسک های خیمه شب بازی هستند که با اراده مستکبران روی کار آمده اند و تنها برای اهداف استکبار در منطقه تلاش می کنند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مسأله عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی مطمئناً با خواست و اراده این حکام مزدور همراه نبوده است، زیرا این موضوع از سوی مستکبران برای آنها دیکته شده و این مزدوران نیز باید از آن تبعیت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه هیچگونه منفعتی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عاید حاکمان مرتجع نخواهد شد، تأکید کرد: امروز ملت ها روشن و بیدار هستند، از این رو حاکمان مزدور با عادی سازی روابط، مرگ خودشان را نزدیک تر ساخته اند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات