۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۸۵۵
حجت الاسلام والمسلمین مقامی:

حکام مرتجع عرب ملت های خود را به ذلت می کشانند

حکام مرتجع عرب ملت های خود را به ذلت می کشانند
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: برخی از حکام عرب گاوهای شیرده آمریکا هستند، هویتی از خود ندارند، ذلیل بوده و ملت های خود را هم می خواهند به ذلت بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه برگزاری اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی»، در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به دلیل تن دادن برخی حاکمان مرتجع عرب به معامله قرن، گفت: بعد از جنگ شش روزه که رژیم صهیونیستی توانست شش کشور اسلامی را شکست دهد نوعی روحیه ضعف و سستی در برخی کشورهای عربی نسبت به این رژیم غاصب به وجود آمد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقامت ملت ایران روحیه ملت های اسلامی در برابر مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی تقویت شده است، اظهار داشت: اموز نیروهای مقاومت در مناطق اسلامی زیاد شده و مسلمانان به این باور رسیده اند که «ما می توانیم» بر اسرائیل غاصب غلبه پیدا کرده و آن را از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین مقامی با اشاره به اینکه امروز مقاومت کشورهای اسلامی حول محور اندیشه اسلامی شکل گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی را محاصره کرده است؛ اما از آن جایی که برخی از حکام عرب که گاوهای شیرده آمریکا هستند، هویتی از خود ندارند، ذلیل بوده و ملت های خود را هم می خواهند به ذلت بکشانند و دستورات استکبار را اجرا می کنند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با تأکید بر اینکه محور مقاومت در حال غلبه بر رژیم غاصب است، خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب نیز می داند که ماندنی نیست و همانند ترسوها و بزدلان رفتار می کند؛ این غده سرطانی از بین رفتنی است و حاکمان مرتجع نیز بدانند که جز ذلت و خواری چیزی در انتظارشان نخواهد بود./841/ت302/ب1

ارسال نظرات