۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۶۸۹۳۸
میرزایی تبیین کرد؛

میراث عملی مرحوم راستگو؛ شاگردان کارآمد در عرصه تبلیغ کودک و نوجوان

میراث عملی مرحوم راستگو؛ شاگردان کارآمد در عرصه تبلیغ کودک و نوجوان
فعال عرصه تبلیغ کودک و نوجوان تأکید کرد که حجت الاسلام والمسلمین راستگو تنها کسی است که با تربیت شاگردان کارآمد، از خود ارث عملی به جا گذاشت.

محمدرضا میرزایی مسؤول دفتر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت آن مرحوم، گفت: ایشان اهتمام وافری نسبت به تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان داشت.

وی ادامه داد: وقتی مرحوم آقای راستگو کار تبلیغ کودک و نوجوان را آغاز کرده بود از سوی برخی افراد مورد ریشخند و تمسخر واقع می شد، اما بعد از مدتی همین افراد از ایشان برای این که کودکان و نوجوانان را با فرهنگ دینی آشنا می سازد، تشکر می کردند.

میرزایی دوره هایی که مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو برای تربیت مبلغ و مربی دینی کودک و نوجوان برگزار کرده بود را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: بین مبلغان محترمی که به صورت عمومی کار می کنند، آقای راستگو تنها کسی است که با تربیت شاگردان کارآمد، از خودشان ارث عملی به جا گذاشتند.

مسؤول دفتر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو با بیان اینکه امروز شاگردان مرحوم آقای راستگو در عرصه تبلیغ دین برای کودکان و نوجوانان فعال هستند، به روحیه جهادی و پرتلاش آن مبلغ برجسته اشاره و عنوان کرد: ایشان برای هر مراسمی که دعوت می شد اعم از دورترین نقاط یا خارج از کشور پیشگام بود؛ ایشان حتی در افغانستان نیز دوره برگزار می کردند و مرتب در حال رفت و آمد بودند.

وی ادامه داد: فعالیت های مثمر ثمر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو در صدا و سیما و تلویزیون برای همگان مشهود است، زیرا ایشان در برنامه های داخلی و خارجی برنامه اجرا می کردند.

میرزایی خاطرنشان کرد: البته در کنار توجه به بعد تبلیغ کودک و نوجوان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو باید به سخنرانی ها و دوره های آموزشی تربیت کودکان برای بزرگسالان و والدین نیز توجه داشته باشیم؛ ایشان در سخنرانی برای بزرگسالان تخصص داشت و دوره های بسیاری را برای شیوه تربیت برای والدین برگزار می کرد و همچنین یک استاد موفق در دانشگاه ها به شمار می رفت./841/ت302/ب1

ارسال نظرات