۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۶۹۳۶۰
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

در اثر مذاکرات مسائلی همچون ترور شهید فخری زاده را متحمل می شویم

در اثر مذاکرات مسائلی همچون ترور شهید فخری زاده را متحمل می شویم
نماینده خبرگان مذاکره را به منزله ذلت، گاو شیرده و مستعمره شدن توصیف کرد و گفت: در اثر مذاکرات مسائلی همچون ترور شهید فخری زاده را متحمل می شویم.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، این موضوع را نشان از استیصال دشمن در برابر حرکت علمی کشور دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در مسیر خود با استقامت حرکت می کند و دشمن نتوانسته است از حرکت الهی استکبار ستیزی آن جلوگیری کند، از همین جهت رو به تحریم ها و یک سلسله فعالیت های تروریستی آورده است.

وی با اشاره به اینکه حرکت های ددمنشانه دشمن استقامت ما را در مقابل استکبار به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود محکم تر می کند، اظهار داشت: ما با پیروی از مکتب پیامبر اکرم(ص) که در صدر اسلام همواره مورد تحریم و ترور و فشارهای گسترده قرار می گرفتند، اما در برابر آنها تسلیم نمی شدند، در برابر حرکت های ددمنشانه دشمن تسلیم نمی شویم تا اینکه پرچم نهضت اما راحل را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

آیت الله موسوی اصفهانی ضمن تشکر از نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت کشور، بر ضرورت تأمین هر چه بیشتر امنیت دانشمندان و شخصیت های بزرگ و برجسته کشور تأکید و خاطرنشان کرد: امروز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما باید در تأمین امنیت اینچنین عزیزانی که دانشمند محسوب می شوند، دقت اطلاعاتی بیشتری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به مجاهدت های علمی شهید فخری زاده در زمینه های تسلیحاتی، فکری و مسائل مربوط به کرونا، تأکید کرد: خواهش ما از نیروهای امنیتی این است که اهتمام بیشتری به تأمین امنیت دانشمندان بزرگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم برای حفظ شخصیت هایی که سرمایه های نظام بوده و علت مبقیه نظام هستند، تلاش کنیم، ادامه داد: اگر ترور شهید فخری زاده با مسأله سرکشی کردن برخی افراد از مراکز هسته ای و معرفی شدن دانشمندان از سوی جاسوسان ارتباط داشته باشد، نیروهای امنیتی باید حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه امروز مذاکره با دشمن معنایی ندارد و ما در اثر مذاکرات مسائلی همچون ترور شهید فخری زاده را متحمل می شویم، گفت: اگر دشمنان از اطلاعات داخلی ما آگاه نمی شدند، هیچگاه دانشمندان هسته ای ما به شهادت نمی رسیدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری مذاکره را به منزله ذلت، گاو شیرده و مستعمره شدن توصیف کرد و یادآور شد: امروز باید رأس فتنه که در آمریکا و ایادی آن در منطقه قرار دارند و همچنین منافقان داخلی به جزای عملشان برسند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطعانه با عاملان این حادثه تلخ از مسؤولان خواستار شد تا قول خود را با اقدام و عمل همراه کنند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات