۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۶۹۳۸۷
یادداشتی از محمدرضا سنگری؛

ما بر آن عهد که با مولایمان بستیم، هستیم

ما بر آن عهد که با مولایمان بستیم، هستیم
دکتر فخری‌زاده مهابادی از جنس شهید طهرانی مقدم‌ها، شهید دکتر شهریاری‌ها و شهید سلیمانی‌ها بود. دشمن این گوهر گرانبها و شخصیت فرازمند را از ما گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، متن زیر یادداشتی است که محمدرضا سنگری مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت شهادت محسن فخری زاده نوشته است:

باسمه تعالی

سردار پاسدار دانشمند مخلص بسیجی پدر طرح‌های هسته‌ای کشور شهید دکتر محسن فخری‌زاده با گلوله‌های شقاوت و شرارت به یاران شهیدش پیوست.

مردی که پاکی و پاک بازی، پارسایی و عشق به شهادت، شیفتگی به خدمت خالصانه و متواضعانه منش و مشی او بود. مردی که هم نفس با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از او سلیمانی دیگری ساخته بود.

مردی که یک عمر صادقانه در خدمت صنعت هسته‌ای کشور، خستگی‌ناپذیر و مصمم و بی‌ادعا، پویه و تکاپوی عاشقانه داشت.

دکتر فخری‌زاده مهابادی از جنس شهید طهرانی مقدم‌ها، شهید دکتر شهریاری‌ها و شهید سلیمانی‌ها بود و دشمن که بر اساس پروژه SSR در پی ترور دانشمندان هسته‌ای و درهم شکستن قدرت موشکی ایران است، این گوهر گرانبها و شخصیت فرازمند را از ما گرفت به گمان خام آن که جریان علمی و هسته‌ای کشور را دچار توقف یا کندی سازد، بی‌آنکه بداند شهادت رویش و شکفتن است. شهادت دمیدن روح تازه و دواندن خون تازه در آوندها و تار و پود کشور است.

مگر شهادت شهیدان شتاب بخش حرکت انقلاب اسلامی نبوده است؟ مگر شهدای هسته‌ای عامل قوام و دوام و استحکام قدرت موشکی و هسته‌ای ایران اسلامی نشدند؟ مگر شهادت سردار سلیمانی‌ها به انسجام ملت هوشمند و برومند ایران نینجامید؟ مگر بنیان مرصوص امت اسلامی و پیروزی‌ها در مقابل داعش و شکست‌های مفتضحانه اسرائیل نتیجه این شهادت‌ها نیست.

شهید سرافراز هسته‌ای سردار دکتر محسن فخری‌زاده سعادت شهادت یافت و اینک دست در دست دوستی که فراقش او را می‌سوخت و می‌گداخت، در بهشت و رضوان الهی گام نهاده است. آغوش باز سردار سپهبد شهید سلیمانی مبارکت باد سرباز مخلص ولایت.

راهت و آرمانت فراروی است و ما بر آن عهد که با مولایمان بستیم هستیم.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات