۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۶۶۹۴۷۳
در پیام تسلیت عضو جامعه تبیین شد؛

رابطه ترور شهید فخری زاده با مذاکره

رابطه ترور شهید فخری زاده با مذاکره
آیت الله فقیهی در پیامی با تسلیت شهادت محسن فخری زاده هدف این ترورها را کشاندن ملت ایران به پای میز مذاکره دانست.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی ترور شهید فخری زاده آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین  حوزه علمیه قم پیامی صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت دانشمند متعهد و متخصص هسته ای و مدیر خدوم عرصه علوم و پژوهش‌های دفاعی جناب آقای دکتر محسن فخری‌زاده رضوان‌الله علیه به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بار دیگر کینه های جنایتکارن صهیونیستی و آمریکایی علیه ملت ایران را نمایان ساخت.

این دانشمند خدوم جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیان‌گذاران صنعت هسته‌ای بود و عمر با برکت خویش را در راه خدمت به کشور و توسعه صنعت فناوی و دفاعی کشور خالصانه گذراند و در این زمینه خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

ظالمان و جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی گمان می کنند با ترورهای بزدلانه و ناجوانمردانه و تهدیدهای امنیتی و تحریم های اقتصادی می توانند مانع حرکت و کشاندن ملت بزرگ ایران پای میز مذاکره و تسلیم شوند. شهادت این چنین بزرگ مردانی نه تنها مانع از پیشرفت علمی و توسعه فناوری دفاعی ایران نمیشود بلکه این راه با شتاب بیشتری توسط شاگردان و یاران متعهد و متخصص ایشان ادامه خواهد یافت.

دستگاه های امنیتی و حفاظتی کشور نیز باید در تامین امنیت دانشمندان بزرگ کشور و شخصیت های برجسته علمی تدبیری بیشتری بیندیشند و از این سرمایه های کم نظیر علمی و انسانی در مقابل تهدید های دشمنان پلید محافظت کنند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مرد بزرگ خدمت مقام معظم رهبری مدظله العالی،خانواده ایشان، جامعه علمی ومردم شهید پرور ایران برای آن شهید والامقام علو درجات و غفران و رحمت الهی و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

محسن فقیهی

/1399/ج

ارسال نظرات