۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۶۹۴۹۰
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

خوی استکباری آمریکا با رفت و آمد افراد تغییر نخواهد کرد

خوی استکباری آمریکا با رفت و آمد افراد تغییر نخواهد کرد
آیت الله عبدالهی گفت: دولتمردان ما توجه داشته باشند با تغییر افراد و پست ها در اروپا و آمریکا سیاست‌ها و رفتارهای استکباری آنها دربرابر کشور ایران تغییر پیدا نخواهد کرد.

آیت‌الله محمود عبدالهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت­‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین شخصیت علمی مهندس محسن فخری زاده پرداخت و گفت: توضیحاتی که مسؤولان و کارگزاران نظام درباره شهید فخری زاده ارائه کردند، بیانگر این مسأله است که وی نقش مؤثری در زیر ساخت های بنیادی مسائل دفاعی و هسته ای کشوری داشته است.

آیت‌الله عبدالهی مسائل دفاعی را از ارکان اصلی هر نظام قلمداد کرد و گفت: اقتدار سیاسی کشور در منطقه و جهان به زیر ساخت‌ها، توان دفاعی و موشکی ایران وابسته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حذف فیزیکی و ترور شهید فخری‌زاده نشان دهنده این مسأله است که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بر مسائل دفاعی کشور ایران حساسیت دارند و آنها نمی خواهند اقتدار دفاعی و قدرت نظامی ما را شاهد باشند.

وی با بیان اینکه اقتدار و استقلال نظام اسلامی ایران، بستگی به توان دفاعی کشور دارد، گفت: غربی ها و آمریکا در توافق نامه‌های هسته‌ای و برجام قصد داشتند درباره مسائل دفاعی، تسلیحات نظامی و موشکی ایران تصمیم گیری کنند و ترور کوردلانه دانشمندان هسته ای و شهید فخری زاده نشان دهنده حساسیت و ذلت دشمن در برابر توان دفاعی کشور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: ترور دانشمدان هسته‌ای و دفاعی کشور هشداری بر مسؤولان است که هیچ زمان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم حاضر نیست که اقتدار سیاسی و قدرت دفاعی ایران تقویت شد.

آیت‌الله عبدالهی با بیان این که هیچ زمانی خوی استکباری غربی ها در برابر نظام اسلامی ایران تغییر پیدا نخواهد کرد، افزود: دولتمردان ما توجه داشته باشند با تغییر افراد و پست ها در اروپا و آمریکا سیاست‌ها و رفتارهای استکباری آنها در برابر کشور ایران تغییر پیدا نخواهد کرد؛ از این رو نباید دولتمردان ما امید به مذاکرات و توافق نامه نداشته باشند.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت مهندس فخری زاده، گفت: جامعه ولایی و شهید پرور ایران ادامه دهنده تلاش و مسیر دانشمندان و شهدای هسته ­ای خود خواهند بود و همواره نظام ما به شهادت افتخار می­ کند و هیچ زمانی با شهادت اندیشمندان هسته ای همچون فخری زاده از آرمان‌های خود عقب نیشنی نخواهد کرد./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
راهی بجز مقاومت وایستادگی در برابر امریکای جهانخوار نیست مماشات تمامشد ه والسام ختم کلام.
1
0