۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۶۹۶۰۹
حجت الاسلام سبزی:

کدام عقلی قبول می‌کند که دشمن از مراکز‌مان جاسوسی داشته باشد

کدام عقلی قبول می‌کند که دشمن از مراکز‌مان جاسوسی داشته باشد
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کدام عقلی قبول می‌کند که از همه مراکز‌مان بازرسی کنند و جاسوسی داشته باشند و دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت برسانند؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و در موافقت با این طرح اظهار داشت: امروز ما باید نشان دهیم که مجلس در راس امور است و باید نشان دهیم که نمایندگان انقلابی مدرس وار عمل می‌کنند.

وی افزود: این طرح هم موافق شرع و قرآن و هم موافق مطالبات مردم و هم موافق عقل است؛ قرآن می فرماید اگر احساس می کنید که خیانت می کنند و اگر ترس از خیانت بود معاهده را به سمت آنها پرتاب کنید؛ لذا باید مقابله به مثل شود.

حجت الاسلام سبزی بیان کرد: من نمی‌دانم چرا امروز بعضی‌ها نوای مذاکره سر می‌دهند چرا اینقدر غرب‌زدگی؟ چقدر باید تجربه کنیم؟ مردم ما امروز مطالبه دارند.

وی تصریح کرد: هیچگاه دشمنان راضی نخواهند شد؛ به کدام وعده خود عمل کردند؟ مگر نگفتید تحریم‌ها همه برداشته می شوند؟ اگر برداشته شد ما به همه تعهداتمان عمل کردیم، آنها به چند تعهد خود عمل کردند؟ کدام عقلی قبول می‌کند که از همه مراکز‌مان بازرسی کنند و جاسوسی داشته باشند و دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت برسانند؟ مگر این‌ها کم ثروت و ذخیره‌ای برای کشور هستند؟ اما ما باز هم به آنها فرصت می‌دهیم که اگر بایدن آمد امیدی هست.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به حال برخی آقایانی که در مجلس یک نفرش هم زیاد است تأسف می‌خوریم. چرا باید این حرف‌ها زده شود؟ لذا امروز با رای به این طرح ما باید همدل رهبر باشیم و دل داغدیده مردم را شاد کنیم و مرحمی بر دل خدشه دار شده مردم باشیم و داغی بر دل اسرائیل بگذاریم.

وی افزود: درست است که این طرح در جزئیات پیشنهاداتی باشد ما اصلا نباید فرصت به دشمن بدهیم. دشمن دشمن است چه ترامپ و چه بایدن.

حجت الاسلام سبزی خاطرنشان کرد: ما اگر می خواهیم ولایت‌مداری خود را نشان دهیم باید این طرح به تصویب برسانیم؛ امروز نمایندگان مردم انقلابی و ولایتمدار نشان می‌دهند که سرباز ولایت هستند و خادم مردمند و با منافع مردم بازی نمی‌کنند و تودهنی به دهن استکبار جهانی خواهیم زد./998/د102/ب1

ارسال نظرات