۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۹۶۲۶
یادداشت؛

تحریف امام در دستور غرب باوران

تحریف امام در دستور غرب باوران
برخی مدعیان عقل و سیاست و دوراندیشی به دنبال تحریف حقایق و دروغ پردازی درباره واقعیت امام راحل و آمریکا و واژگون نشان دادن مسیر عزت و کرامت ایران و ایرانی اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،‌ برخی مدعیان عقل و سیاست و دوراندیشی، با انگیزه های غیر الهی و در قالب یک عملیات روانی هدفمند و سازماندهی شده، به دنبال تحریف حقایق و دروغ پردازی درباره  واقعیت امام و امریکا و واژگون نشان دادن مسیر عزت و کرامت ایران و ایرانی اند.

عیسی کلانتری؛ با همین نگاه، امام خمینی (ره) را فرزند ناخلف آمریکا می خواند و می گوید:  دلیل پیروزی انقلاب اسلامی، برداشته شدن حمایت امریکایی ها از محمد رضا پهلوی است که امام از این فرصت استفاده کرد!!

وی قبلا هم گفته بود: من تسخیر سفارت ( مریکا  را قبول ندارم؛ چرا که ما بالاخره در یک جامعه ی جهانی زندگی می کنیم و یک اصولی را پذیرفته ایم !!

بیان کلانتری شکل پذیرفته از جهل یا عناد گوینده است. شاید هم ترکیبی از نادانی و دشمنی؛ ذهن گوینده را به این زشتی مذموم آلوده کرده است.

آیا ایشان نمی داند که امام فرزند اسلام است و از آغاز مبارزه ی با شاه، امریکا را به عنوان عامل اصلی خیانت ها و جنایات شاه معرفی کرده و استبداد پهلوی را نتیجه ی سیاست های ایالات متحده امریکا می دانست و معتقد بود که شاه همان امریکاست و مبارزه ی با امریکا زیر بنای اندیشه ی سیاسی امام بزرگوار بود . امام قبل از شاه ، امریکا را مقصر اصلی می دانست و دشمنی امریکا از آغاز تا کنون با انقلاب اسلامی نشات گرفته از همین نگاه و تفکر امام بود.

کارتر نیز در کتاب "ایران در خاطرات جیمی کارتر" علت دشمنی اش با امام را آشکار می سازد و می گوید: "آیت الله خمینی از عمل اشغال کنندگان سفارت امریکا ستایش کرد."

ادواردو آنیلی، یکی از سرمایه داران ایتالیایی، این دشمنی را روشن تر بیان می کند و می گوید:"در دوران جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران به ملاقات یکی از مقامات عالیرتبه کاخ سفید رفتم، او به من گفت: تا این مرد (امام خمینی) را از میان برنداریم ، آرام نمی نشینیم"!!

امام خمینی ( ره ) یک دیکتاتوری بسته ی ارثی وابسته ی به امریکا و دنباله رو استکبار جهانی را تبدیل کرد به یک حکومت مردم پایه که متکی به مردم است و مستقل است و دارای هویت دینی و اسلامی است.

امام خامنه ای در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ فرمودند:"اسباب ظاهری این پیروزی عبارت بود از اینکه امام توانست جامعه ی کشور را ، همه ی آحاد مردم و بخصوص جوانها را وارد صحنه کند. در هر حرکتی، در هر کشوری که آحاد مردم وارد میدان بشوند و در میدان بایستند و مقاومت کنند، هدف آنها محقق خواهد شد... امام یک جذابیت های شخصی داشت، یک جذابیت هایی در شعارهای امام ‌وجود داشت؛ این جذابیت ها آن قدر قوی بود که توانست قشر های مختلف مردم و از جوانها را وارد میدان کند."

از جمله شعارهای امام بیرون آمدن از چنبره ی سلطه ی امریکا بود؛ این چیزی بود که برای جوان ایرانی جذاب بود و آنان قدرت امام شدند و شاه را فراری دادند.

آمریکای حامی شاه در کلام امام عزیز همواره مورد عتاب و استنطاق بود. ایشان می فرمود: "دنیا باید امریکا را از بین ببرد و الا تا اینها هستند این مصیبت ها در دنیا هست."

آن بزرگوار می فرمود: "دست امریکا تا مرفق به خون جوانان ما و سایر مردم مظلوم و رزمنده ی جهان فرو رفته است. ما تا آخرین قطره خون با آنها شدیدا می جنگیم."

امام شجاع و مقاوم ما می گفت: "امریکای جهانخوار باید بداند که ملت عزیز و خمینی تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهند گذاشت."

امام امریکا را ام الفساد، شیطان بزرگ، جهانخوار، جنایتکار تاریخ و جهان ، و دشمن اسلام ناب محمدی (ص) می دانست.

ایشان می فرمود: "تمام گرفتاری های مسلمین از امریکاست."

شاه هم نوکر امریکا و تا پایان حکومتش مورد حمایت امریکا بود. برخی در درون کشور می خواهند امام را و انقلاب امام را تحریف کنند. می خواهند روی ذهن جوانان ما اثر بگذارند و نگذارند نسل جوان ایران با بسیاری از حقایق و واقعیت امام و امریکا و شاه آشنا بشود.

امام خامنه ای در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام فرمودند:" اکثر شما می دانید که انگیزه هایی برای تحریف شخصیت امام و تحریف انقلاب ... هست. ما باید تکرار کنیم حقایقی را که در باب امام و در باب انقلاب گفته ایم ، باز هم بگوییم و تکرار کنیم و مجال تحریف را از تحریف کنندگان بگیریم."

رییس سازمان محیط زیست در بد دامی گرفتار شده است. اسیر نفوذی ها قرار گرفته است. به جای رضایت قدرت های مستکبر، به رضایت خدا و رضایت مردم بیندیشد. ایشان در سه دولت جمهوری اسلامی ایران وزیر بوده است. چرا کفران نعمت می کند و برای رضایت چند خود فروخته، و با اهانت گستاخانه به امام ، دنیا و آخرتش را تباه می کند؟

چه زیباست که بر هوای نفس غالب شود و از این اراجیف دست بردارد و بداند صبر مردم زمان دارد و در دفاع از حق معاون رئیس جمهور نمی شناسند!!

 حجت‌الاسلام علی شیرازی

ارسال نظرات