۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۶۹۶۸۶
آیت الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

نیروهای امنیتی ما در مقابل سرویس های جاسوسی دنیای استکبار ایستاده اند

نیروهای امنیتی ما در مقابل سرویس های جاسوسی دنیای استکبار ایستاده اند
نماینده خبرگان با بیان اینکه نیروهای امنیتی ما در مقابل همه سرویس های جاسوسی دنیای استکبار ایستاده اند، گفت: پیروزی های امنیتی و اطلاعاتی بزرگی در راه است.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پشت پرده های شیطنت و خباثت برخی رسانه های بیگانه در تخریب نیروها و نهادهای امنیتی کشور، گفت: نظام جمهوری اسلامی یک جنگ همه جانبه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و در بعضی میادین جنگ نیابتی را تجربه می کند که علیه ماهیت انقلاب اسلامی و اهداف آن و منافع ملی و اقتدار ملی در جریان است.

وی یکی از ابعاد مهم جنگ انقلاب اسلامی با جبهه استکبار را جنگ امنیتی دانست و اظهار داشت: در این جنگ، جمهوری اسلامی پیروزی های بزرگ ملی، منطقه ای و بین المللی را کسب کرده و با کشف شبکه های جاسوسی و ضربه زدن به هسته های تروریستی، شبکه های وابسته به آمریکا و صهیونیسم بین الملل همواره آنها را مغلوب ساخته است؛ برخی از این پیروزی ها همانند برگرداندن مقتدرانه برخی از ضد انقلاب های شاخص اعلام شده و بعضی دیگر بنابر مصلحت هایی اعلام نشده است.

آیت الله کعبی تصریح کرد: امروز جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور اعم از سپاه، وزارت اطلاعات، ارتش و نیروی انتظامی در مقابل تمامی سرویس های جاسوسی اعم از موساد، CIA و سرویس های جاسوسی مزدوران منطقه ای دنیای استکبار ایستاده اند، در حالی که از لحاظ امکانات و تبادل اطلاعاتی که آنها با هم دارند، تقابلی کاملاً نابرابر محسوب می شود.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز جنگ همه جانبه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در دستور کار صهیونیسم بین الملل و آمریکا قرار دارد، گفت: آنها علیرغم نابرابر بودن صحنه از لحاظ امکانات، شکست های متعددی خورده اند و خودشان نیز به اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی اذعان دارند، اما طبیعت جنگ این است که انسان یک ضربه می زند و یک ضربه می خورد، بنابراین نمی توان اقتدار امنیتی ایران را نادیده گرفت و آن را زیر سؤال برد.

وی ادامه داد: در این جنگ تمام عیار و جنگ الکترونیکی که امروز در جریان است، دشمن از امکانات پیچیده جهانی برخوردار بوده و بدیهی است که در یک جا هم به ما آسیبی برسانند؛ از دست دادن شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده خسارت بزرگی است، اما بنا بر دلایلی، جامعه اطلاعاتی نمی خواهد پشت پرده این جریانات را بگوید، اما آنگونه که بنده مطلع هستم، اشراف اطلاعاتی در هر دو مورد به ویژه درباره ترور شهید فخری زاده وجود داشته و تذکرات لازم هم داده شده است.

آیت الله کعبی تأکید کرد: امروز موساد و CIA شبکه اطلاعاتی و امنیتی و عملیاتی در کشور تشکیل داده اند و وظیفه جامعه اطلاعاتی ما کشف این شبکه و ضربه زدن به آن است.

وی با اشاره به سیاهنمایی ها، بزرگنمایی ها و سوء استفاده رسانه های بیگانه از آسیب هایی که در کشور وجود دارد، اضافه کرد: امروز دشمن از آسیب هایی که در کشور وجود دارد سوء استفاده می کند، از این رو باید سطح هوشمندی و اشراف امنیتی و اطلاعاتی را بالا برده و در این میدان از حالت پدافندی به حالت آفندی و هجومی تغییر وضعیت دهیم و به دشمن ضربه های سختی وارد کنیم؛ امروز خود دشمن نیز در انتظار ضربه های مرگبار امنیتی و دفاعی ما هستند و نسبت به اقتدار امنیتی ما واقف هستند، اما از شدت وحشت آن را اعلام نمی کنند.

آیت الله کعبی با بیان اینکه نهادهای امنیتی ما پیروزی های اطلاعاتی و امنیتی خود را بنابر دلایلی اعلام نمی کنند، اما گذشت زمان این اقتدار امنیتی را نشان خواهد داد، خاطرنشان کرد: با کمی آرامش، درنگ، صبر و حوصله و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در می یابیم که پیروزی های امنیتی و اطلاعاتی بزرگی در راه است و این آمریکا و صهیونیسم هستند که رو به افول خواهند رفت./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
قدر نیروهای امنیتی اقتدار افرین مجاهد را باید دانست وتضعیف نیروهای امنیتی جایز نیست. بلکه باید تقویت شوند مصاحبه کاملا به جایی است. با سپاس فراوان
1
0