۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۶۹۷۰۲
معاون سیاسی مرکز بسیج نخبگان و اساتید حوزه تأکید کرد؛

اتهام زنی به دستگاه های امنیتی در جهت انحراف از پشت پرده ترورها

اتهام زنی به دستگاه های امنیتی در جهت انحراف از پشت پرده ترورها
بیگانگان و جریان های نفوذی داخلی در جهت انحراف از واقعیت و پشت پرده ترور دانشمندان هسته ای به اتهام زنی دستگاه های امنیتی روی آورده اند.

حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده، معاون سیاسی مرکز بسیج نخبگان و اساتید حوزه علمیه قم در گفت­‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه کشور ایران و ملت ما قربانیان ترور در قبل و بعد از انقلاب بوده است، گفت: بیش از 17 هزار نفر از شخصیت های تراز اول کشور و علمای حوزوی، دانشمندان هسته ای تا مردم و کوچه بازار ما به جرم دفاع از آرمان های انقلاب قربانی ترور شدند.

وی با بیان اینکه همواره جریان های ترور در ایران وابسته به اجانب و بیگانگان بودند، افزود: گروه های تروریستی در دامن استکبار جهانی امریکا و صهیونیسم پرورش یافتند، اما آنها به آسانی گروهک منافقین را از لیست گروه های تروریسم خارج می کنند.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: دانشمندان هسته‌ای، دفاعی و موشکی از چهره هایی هستند که دچار ترور کور استکبار جهانی در کشورهای حامی جریان مقاومت شدند و آنها در عراق و ایران از تعدادی از دانشمندان هسته ای و دفاعی را مورد هجوم و ترور قرار دادند.

وی با بیان اینکه امروز تمام دنیا به این باور رسیدند که صهیونیسم بین الملل پشت پرده ترورهای دانشمندان هستند، گفت: بسیاری از سران کشورها از شهادت دانشمند بزرگ دفاعی، هسته ای و موشکی مهندس فخری زاده ابراز تأسف کردند و این ترور را به صهیونیسم بین الملل  ربط دادند.

وی خواستار حفاظت و صیانت وِیژه از شخصیت های برجسته کشور شد و افزود: ما از دستگاه ­های محترم حفاظتی و امنیت کشور این مطالبه را داریم که دقت و تلاش بیشتر برای حفاظت از جان دانشمندان علمی کشور را داشته باشند.

معاون سیاسی مرکز بسیج نخبگان و اساتید حوزه ابراز کرد: برخی برای اینکه اذهان مردم را از مسأله اصلی منحرف کنند تا اینکه پشت پرده و واقعیت ترورها دیده نشود، ترور شخصیت‌های برجسته و دانشمندان هسته ای را به ضعف دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور نسبت می دهند.

حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد: طبیعی است که بیگانگان برای پوشش ترورهای خود، دست به اقدامات سخیف بزنند و به عملیات روانی در جهت انحراف اذهان مردم روی بیاورند.

معاون سیاسی مرکز بسیج نخبگان و اساتید حوزه گفت: جریان های نفوذی در داخل ایران نیز با پیروی از ارباب های خارجی خود، رو به عملیات های روانی در داخل کشور آوردند تا اینکه ذهن مردم را از موضوع اصلی و پشت پرده ترور به مسائل دیگر انحراف دهند./998/ت302/ب1

ارسال نظرات