۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۹۷۱۴
آیت الله نوری همدانی:

دولت برای مهار گرانی های افسارگسیخته دست دلال ها را قطع کند

دولت برای مهار گرانی های افسارگسیخته دست دلال ها را قطع کند
حضرت آیت الله نوری همدانی از گرانی های افسارگسیخته کالاهای مورد نیاز مردم انتقاد کرد و گفت: دولت برای مهار گرانی های افسار گسیخته دست دلال ها را قطع کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید صبح امروز در دیدار کاظم خاوازی ضمن تشكر از خدمات انجام شده از سوی این وزارت خانه، از گرانی های افسارگسیخته کالاهای مورد نیاز مردم انتقاد کرد و گفت: امروز گرانی كمر مردم را شكسته و مردم در مشكلات سخت معيشتی هستند.

دولت برای مهار گرانی های افسار گسیخته دست دلال ها را قطع کند

وی کم ارزش بودن پول ملی و وجود واسطه گری ها و دلال ها را دو عامل مهم گرانی های افسارگسیخته دانست و اظهار داشت: وزارت جهاد كشاورزی باید برای تأمین سود و منفعت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دست واسطه ها را قطع كند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین خدمت به مردم را بالاترين عبادت توصیف کرد و افزود: امروز نخستین و مهم ترین وظيفه مسؤولان خدمت به مردم است.

محکومیت شدید افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین / امروز روز عزای جهان اسلام است

اين مرجع تقليد در ادامه با اشاره به سفر نتانياهو به بحرين و افتتاح سفارت رژيم صهيونيستي در آن كشور تصریح کرد: ما امروز را روز عزای جهان اسلام می دانیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر لزوم بپا خاستن علمای بحرین در برابر عادی سازی روابط این کشور با رژیم غاصب صهیونیستی و با بیان اینکه در اسلام مرز جغرافيايی ملاک نيست، عنوان کرد: علمای بحرين با جهاد و شهادت بايد به مبارزه خود ادامه دهند و بدانند سكوت و بی تفاوتی در برابر این اتفاق جایز نیست./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
بسه دیگه خستمون کردید همه دزد شدن از ..گرفته تا ..که دارن حکومت می کنند هر کی یکجور داره جیب پایین دستی خودشو می زنه
0
0