۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۶۹۷۵۸

قدردانی آیت الله مصباح یزدی از دعای خیر مردم + فیلم

قدردانی آیت الله مصباح یزدی از دعای خیر مردم + فیلم
آیت الله مصباح یزدی از همه کسانی که با دعاها و توسلات خود برای سلامتی وی دست به دعا برداشتند، تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی فرزند آیت الله مصباح یزدی پیرامون وضعیت جسمانی ایشان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امروز صبح خدمت آیت الله مصباح در منزل رسیدم و به ایشان گزارشی از محبت ها، توسلات و دعاهایی که مؤمنان، دوست داران و ولایتمداران در این مدت انجام دادند، ارائه کردم.

وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی ضمن تشکر از همه اقشاری که در داخل و خارج کشور اظهار محبت کرده، پیام داده و احوال پرسی کردند و با همان نگاه الهی و توحیدی، همه این موارد را از نعمت های بزرگ الهی برشمردند و به ما سفارش کردند قدردان این نعمات الهی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی خاطرنشان کرد: روند درمان آیت الله مصباح یزدی به طور معمول در منزل در جریان است و در همین جا باید از همه پزشکان و متخصصان جدید و سنتی که در طول این مدت اقدامات لازم را انجام دادند، تشکر کنم.

فرزند آیت الله مصباح یزدی تأکید کرد: مشکل حاد جدیدی الحمدلله برای آیت الله مصباح یزدی پیش نیامده، اما همچنان نیاز به ادامه روند مداوا و درمان پزشکی احساس می شود.

 

تعداد بازدید : 2

 

وی با بیان اینکه دوستان به شایعاتی که این روزها از سوی جریانات مختلف در فضای مجازی پخش می شود و در جامعه ایجاد نگرانی می کند، توجه نکنند، تصریح کرد: عزیزان اخبار مرتبط با آیت الله مصباح یزدی را صرفاً از پایگاه اطلاع رسانی آثار ایشان در اینترنت و کانال های فضای مجازی دنبال کنند و به شایعات و اخبار دیگر توجه نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال هر چه زودتر دعاهای مؤمنان را در حق همه بیماران به ویژه آیت الله مصباح یزدی مستجاب بفرماید و به زودی خبرهای خوبی را بشنویم؛ همه این اقدامات متوقف بر اراده الهی است، بنابراین همچنان به دعاها و توسلات عزیزان و دوستداران و مؤمنان محتاج هستیم.

وی در پایان گفت: از همه دوستداران و عزیزانی که با دعاها و توسلاتشان ما را همراهی کرده اند، تشکر می کنم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
خدای متعال وجود نازنین علامه را حفظ بفرماید
1
0
ناشناس
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
انشا الله
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
خداوند انشاءالله شفای عاجل عنایت بفرماید
1
0
طاهره
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
خداوند این بزرگوار،ولایت مدار وبسیارموثردردرتربیت جوانان ولایت مدار وبسیار بسیار موثر درحفظ نظام اسلامی مان را درپناه خودش نگهدارد وطول عمر باعزت به ایشان عطا کندانشاالله.
0
0