۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۶۹۷۷۳
آیت الله رشاد:

تسلط بر مبانی و معارف شیعه و فرق از اوصاف مرحوم خوشنویس بود

تسلط بر مبانی و معارف شیعه و فرق از اوصاف مرحوم خوشنویس بود
آیت الله رشاد با صدور پیام تسلیتی در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین خوشنویس، نوشت: تسلط بر مبانی و معارف شیعه و فرق و قلم دلنشین بخشی از اوصاف کمالی این روحانی بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین جعفرالهادی (خوشنویس) پیام تسلیتی صادر کرد؛ متن این پیام بدین شرح است:

مولمه ارتحال صدیق شفیق، متکلم متضلع، مدافع حریم و حقوق اهل بیت وحی (س)، آیت الله جعفر الهادی خوشنویس، مایه تاسف عمیق شد.

او جانی شیدا در کالبد و دلی مالامال از محبت حضرات معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) در سینه سوخته از داغ فرزند شهید داشت. در همه عمر لحظه ای از دفاع و ترویج مکتب اهل بیت (ع) باز نایستاد.

تسلط بر مبانی و معارف شیعه و فرق، قلم دلنشین، اخلاق خوش، اخلاص و تواضع بیحد، روی گشاده، عزم نستوه و روح خستگی ناشناس، بخشی از اوصاف کمالی این روحانی جلیل القدر بود.

این جانب، رحلت آن راحل رستگار را به ساحت نورانی حضرت بقیت الله (عج)، رهبر فرزانه انقلاب و دیگر مراجع عظام، بیت معزی، خاصه صدیق صمیم و قدیم، متکلم مدافع حریم شیعه، آیت الله نجم الدین طبسی، و همکار ارجمند، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقرپورامینی، و همسر و فرزندان سوگوار آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.

 اميدوارم خداوند او را با امیرالمؤمنین علیه السلام و سیدالشهداء و الاحرار و فرزند شهیدش محشور فرماید.

عاش سعید و جاهد فی سبیل الله و صراطه مدیدا و ارتحل و سیحشر و یبعث مع اولیائه المعصومین حیا و سعیدا./998/د102/ب1

علی اکبر رشاد

ارسال نظرات