۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۶۹۹۲۱
حجت الاسلام قربانی:

دولت به سخنان بزرگان حوزه بها دهد

دولت به سخنان بزرگان حوزه بها دهد
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با انتقاد از بی توجهی برخی مسؤولان نسبت به تذکرات مراجع تقلید درباره اوضاع اقتصادی گفت: برخی مسؤولان به حرف بزرگان حوزه بها نمی دهند.

حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انتقادات مراجع تقلید و علما درباره مشکلات معیشتی مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: رویه مراجع تقلید و علما از گذشته تا کنون این بوده است که هر کجا زمینه ای فراهم شده، مشکلات مردم را به مسؤولان امر متذکر شده اند.

وی ادامه داد: امروز شاید به لحاظ شرایط کرونایی و کم شدن دیدارها و تعطیلی دروس مراجع تقلید، مواضع و سخنان این بزرگواران مثل قبل اطلاع رسانی نشود، اما ایشان به صورت مرتب موارد مربوط به مشکلات اقتصادی را تذکر داده و می دهند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه همه می دانند مراجع تقلید و علما گاهی گلایه های بسیار شدیدی نسبت به اوضاع اقتصادی کشور داشته اند، عنوان کرد: امروز هیچگونه جایی برای شائبه نسبت به دغدغه مندی مراجع تقلید و علما درباره مشکلات معیشتی مردم وجود ندارد؛ افراد اگر جست‌وجوی کوتاهی داشته باشند مواضع صریح و شفاف آقایان نسبت به مشکلات اقتصادی را شاهد خواهند بود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با ابراز نگرانی نسبت به بی توجهی برخی مسؤولان نسبت به فرمایشات و تذکرات مراجع تقلید درباره سامان بخشیدن به اوضاع معیشتی مردم، گفت: امروز ما نگران هستیم که گوش شنوایی در میان برخی مسؤولان وجود ندارد؛ برخی از مسؤولان به حرف بزرگان حوزه بها نمی دهند و این بسیار ناگوار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی مراجع تقلید یک موضوع را مطرح می کنند هیچ عکس العملی را از جانب مسؤولان شاهد نیستیم و این سطح اعتبار فرمایشات این بزرگواران را تنزل می دهد؛ امروز در نظام اسلامی باید به فریادهای مراجع تقلید عنایت بیشتری صورت بگیرد./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کلام بسیار دقیقی بود
0
0