۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۹۸۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

شیخ «امجد» با سخنان نسنجیده خود آخرتش را به مسائل دنیوی فروخت

شیخ «امجد» با سخنان نسنجیده خود آخرتش را به مسائل دنیوی فروخت
کرمانشاه ـ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شیخ امجد با سخنان نسنجیده خود هم در مقابل ولایت و رهبری موضع گرفت و هم آخرت خود را به راحتی به مسائل دنیوی فروخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اساتید حوزوی استان کرمانشاه اظهار داشت: حفظ شئونات اسلامی بر تمامی ما واجب عینی است و هر کسی که این شئونات دینی را نادیده بگیرد هم به خود آسیب رسانده و هم اینکه جامعه اسلامی را دچار تشویش نموده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به تحرکات برخی از افراد ساده لوح در هفته های اخیر گفت: متاسفانه برخی از خواص با سواستفاده از موقعیت خود سخنانی به زبان می آورند که چیزی جز دسیسه و توطئه نمی تواند از آن دریافت کرد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سخنان هتاکانه شیخ محمود امجد که به صراحت بیان شد و ساحت رهبری و مرجعیت را مورد اهانت قرار داد باعث ایجاد یک موج اعتراضی شدید در بین ملت ایران گردید.

وی با اشاره به اینکه باید از وی پرسیده شود که به چه علت از فردی معلوم الحال و ضدانقلاب به مانند «زم» حمایت می کند، گفت: شیخ امجد که روزی برای خود کرسی اخلاق و تزکیه نفس داشت در سخنانی که با رسانه های ضدشیعی و وهابیت داشتند، رسما اهانت هایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی نمودند و دوم اینکه مگر «زم» چه شخصیتی داشت که یک روحانی برای وی مدیحه و مرثیه سرایی کند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه افزود: در روایات بسیاری داریم که انسان از خداوند بخواهد که وی را عاقبت به خیر کند، ولی به عینه می بینیم که افرادی همانند شیخ امجد در این شرایط سنی با سخنان نسنجیده خود هم در مقابل ولایت و رهبری موضع گرفتند و هم عاقبت و آخرت خود را به راحتی به مسائل دنیوی فروختند که جای بسی تاسف دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شیخ امجد را می توان همانندی برای ابوموسی اشعری دانست، شخصیتی که به خاطر ساده لوحی به راحتی فریب دشمنان ولایت و امامت را خورد و دیدیم که چه ضربه ای به دین وارد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در پایان سخنان خود گفت: همه امیدواریم که شیخ امجد از گفته های نابخردانه خود توبه نماید و دوباره به دامان پرمهر و رحمانی اسلام برگردد و اجازه سواستفاده به دشمنان دین اسلام به ویژه مذهب حقه شیعه را ندهد./1400/

ارسال نظرات