۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۷۱۴۸۲
حجت الاسلام غفاری فر:

عزم آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد مایه امیدواری مردم است

عزم آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد مایه امیدواری مردم است
حجت الاسلام غفاری فر گفت: فعالیت دو ساله آیت الله رئیسی در کنار ابلاغ سند تحول قضایی مردم را به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی به نظام اسلامی امیدوارتر می کند.

حجت الاسلام حسن غفاری فر استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به ابلاغ طرح تحول قضایی، بیان داشت: هر سه قوه نظام اسلامی برای امیدآفرینی در بین آحاد جامعه نقش دارند؛ قوه مقننه با ایجاد قوانینی که روح اخلاق و مجاهدت در آن باشد امید آفرینی می کند و قوه مجریه با ارائه خدمات واقعی و ملموس می تواند به امید آفرینی بپردازد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: در شرایطی که استفاده از ابزار مدرن و گریزگاه های موجود زمینه را برای سوء استفاده متخلفین فراهم کرده است، مردم شاهدند که مردی وارد عرصه قضایی کشور شده که عزمش برای ریشه کنی فساد جدی است و این خود مایه امیدواری مردم است.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم افزود: آیت الله رئیسی پس از دو سال فعالیت در قوه قضائیه و تسلط بر شرایط قوه، سند تحول قضائی را ابلاغ کرد و از این راه به دنبال تحول و اصلاحات در سیستم قضائی کشور است و مردم این تحول را باور دارند چرا که ایشان قبل از ارائه برنامه و سخن گفتن در طی دو سال به صورت عملی این اصلاحات را آغاز کرده است.

وی عملکرد دو ساله آیت الله رئیسی و ابلاغ سند تحول را مکمل هم دانست و افزود: این همان چیزی است که سرمایه اجتماعی بزرگ نظام که مردم مؤمن و انقلابی ما هستند را حفظ می کند و آن ها را با مبارزه محکم با فساد و مفسدان امیدوارتر به آینده نظام می کند.

ارسال نظرات