۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۷۱۵۷۲

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
هر دو مسئولند! اما این کجا و آن کجا؟، وقتی جنگ به درون "خانه" آمریکا کشیده می‌شود!، اقدام تروریستی به سبک کت و شلواری‌های شیک پوش، واکسنی که همچون موشک‌های سپاه دشمن را تحقیر کرد بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، هر دو مسئولند! اما این کجا و آن کجا؟، وقتی جنگ به درون "خانه" آمریکا کشیده می‌شود!، اقدام تروریستی به سبک کت و شلواری‌های شیک پوش، واکسنی که همچون موشک‌های سپاه دشمن را تحقیر کرد بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

هر دو مسئولند! اما این کجا و آن کجا؟

سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: یک مسئول داریم ۵ماه است تمام توانش را گذاشته تا مالک متهم به فساد شرکت هفت تپه خلع ید نشود و کارگران به حقوقشان نرسند.

یک مسئول هم داریم ۵ماه است تمام توانش را گذاشته تا واکسن کرونا تولید کند و دخترش هم اولین داوطلب تست واکسن ایرانی میشود.

هر دو مسئولند اما این کجا و آن کجا؟

 

 

وقتی جنگ به درون "خانه" آمریکا کشیده می‌شود!

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سران جمهوریخواه با درخواست ترامپ برای افزایش کمک مالی کرونایی به خانواده های امریکایی و همچنین، وتو بودجه دفاعی امریکا مخالفت می کنند و ترامپ نیز متقابلا سران حزب جمهوریخواه را رقت انگیز می خواند و در مورد مرگ آنان هشدار می دهد.

جنگ به درون "خانه" کشیده شده است.

 

 

اقدام تروریستی به سبک کت و شلواری‌های شیک پوش

کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: چند سال پیش مشخص شد که شرکت دارویی بایر از سال ۱۹۸۴ بیش از ۱۰۰ هزار ویال مسکن را بعد از اطلاع از آلوده بودن به ویروس ایدز از بازار آمریکا جمع کرده و در کشورهایی مثل آرژانتین، اندونزی، ژاپن، مالزی و...به فروش رسانده و باعث مرگ بسیاری از افراد شده، FDA آمریکا هم از مساله مطلع بوده.

تروریست فقط اونی نیست که روی مردم اسلحه بکشه اینا تروریستهای کت و شلواری و شیک پوشن

 

واکسنی که همچون موشک‌های سپاه دشمن را تحقیر کرد

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

هم از نظر عزت و غرور ملی، هم از نظر تحقیر و سوزش دشمن؛ واکسن ستاد اجرایی فرمان امام فقط با موشک‌های سپاه قابل مقایسه است.

 

 


وقتی هیچ کاری نکرده‌اید، حداقل به سخره نگیرید

کبری اسوپار، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: از مبتذل‌ترین آدم‌هایی که دیدم، اویی‌ست که واکسن داخلی را به سخره می‌گیرد و برای داوطلب تست آن جوک می‌سازد. خوش‌بین نباشد، ایرادی نیست؛ من هم امیدم صددرصدی نیست؛ اما این حداقل فهم را دارم که تلاش سخت و خالصانه دیگری برای مردم را، خصوص وقتی خودم هیچ کاری نکرده‌ام، به سخره نگیرم.

 

 

رادیو فردا دقیقا همینقدر خبیث و احمق است!

یک کاربر فضای مجازی درباره واکنش رادیو فردا به تزریق واکسن ایرانی کرونا در توییتر نوشت: رادیو فردا دقیقا همینقدر خبیث و احمق است!

ایثارگریِ دختر مسئول در ماجرای ساخت واکسن را با تیتر آزمایش روی یک زن! بازتاب می‌دهد!

 

 

تفاوت عزت و استقلال با نوکر بودن اینجاست

یک کاربر فضای مجازی در واکنش به ساخت واکسن ایرانی کرونا در توییتر نوشت: ایران کشوری که وسط تحریم ها و ترورهای آمریکا واکسن ساخت.

امارات(دوبی) هم با اون برج های قشنگش مثل گاو شیرده نشسته تا اربابش بهش واکسن بده.

فرق عزت و استقلال با نوکر بودن اینجاس

 

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات