۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۷۱۵۷۴
تولیت حوزه علمیه کنگاور:

برای رشد بصیرت و بینش نسل جوان، نیازمند معرفی مکتب شهید سلیمانی هستیم

برای رشد بصیرت و بینش نسل جوان، نیازمند معرفی مکتب شهید سلیمانی هستیم
کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت: برای اینکه بتوانیم بصیرت و بینش نسل های جوان انقلاب را رشد دهیم نیازمند معرفی مکتب ناب شهید سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز در جمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگاور ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز و مهم در جامعه اسلامی بینش و بصیرت دینی و سیاسی است.

تولیت حوزه علمیه کنگاور گفت: خوشبختانه ملت ایران در طول عمر پربرکت این انقلاب همواره نشان داده اند که از بصیرت و بینش سیاسی و دینی والایی برخورداند و همین بصیرت باعث خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شده است.

آیت الله میویونسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: دشمنان در طول عمر این انقلاب همواره نشان داده اند که هرگز از دشمنی هایشان علیه این ملت و نظام دست برنخواهند داشت، لذا ملت ایران باید همواره هوشیار عمل کنند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو و مکتب برای بصیرت افزایی نسل جوان است، تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم که بصیرت و بینش نسل های جوان انقلاب را رشد دهیم نیازمند معرفی مکتب ناب شهید سلیمانی هستیم، مکتبی که خروجی آن عشق به اسلام و ولایت و دین است.

تولیت حوزه علمیه کنگاور با اشاره به اینکه بصیرت در همه شئونات زندگی راهگشایی زندگی ماست، افزود: بصیرت می تواند در هر مرحله ما را از پیچ های سخت تاریخی و سیاسی عبور دهد، بدین منظور است که همواره رهبر معظم انقلاب و بزرگان دین بر بصیرت افزایی تاکید همیشگی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بهترین و بارزترین نمونه بصیرت و بینش دینی و سیاسی ملت ایران در حماسه نهم دیماه متبلور شد، در این روز بصیرت به کمک نظام و اسلام آمد و چهره نفاق را برای همگان هویدا ساخت.

تولیت حوزه علمیه کنگاور در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شهید سلیمانی از بصیرت والایی برخوردار بود و همین بصیرت و بینش باعث شد که این شهید والامقام به یکی از اسوه های مقاومت در برابر استکبار و جهان کفر تبدیل شود.

آیت الله میریونسی در پایان سخنان خود گفت: تبعیت شهید سلیمانی از ولایت، قرآن و مکتب اسلام وی را تبدیل به فردی کرد که رهبری مکتب شهید سلیمانی را مطرح فرمودند، مکتبی که برای دیگران می توان یک مکتب کامل و جامع باشد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات