۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۷۲۱۰۴
نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع:

سلیمانی ها و فخری زاده ها درس مقاومت را از حضرت فاطمه آموختند

سلیمانی ها و فخری زاده ها درس مقاومت را از حضرت فاطمه آموختند
جچت الاسلام آقا جان پور گفت: درس مقاومت را شهیدان فخری زاده و سلیمانی  از فاطمه زهرا(س) آموخته اند و پیام شهادت این شهدا مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سید ضیاءالدین آقاجان‌پور نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع  امشب در مراسم چهلم شهید فخری زاده در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا برهمه ما واجب است چرا که اگر حرکت شهدا نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع تقارن چهلم شهید فخری زاده با سالروز قیام 19 دی را یادآور شد و افزود: مردم در این روز میدان شهدای قم آمدند و در حالیکه سینه هایشان آماج گلوله مزدوران بود مقاومت کردند و زمینه ساز پیروزی انقلاب شدند.

وی بیان داشت: شهید فخری زاده برخاسته از شهر مقدس قم است و در صحنه های مختلف انقلاب و از جمله در راهپیمایی 19 دی و پیروزی نهضت نقش ایفا کرد و در اتفاقاتی نظیر قائله کردستان حضور یافت زمانی که انقلاب به پیروزی رسید خود را کنار نکشید و وارد سپاه شد.

حجت‌الاسلام‌ آقا جان پورگفت: فخری زاده معتقد بود باید با دشمن مقابله کرد چرا که می دانست دشمن دست از دشمنی بر نمی دارد مگر اینکه تسلیم شویم از این رو این شهید بزرگوار مسیر قوی شدن کشور را در پیش گرفت و به سازمان پژوهش و نوآوری های وزارت دفاع رفت و با کمک فیزیک هسته ای به پیشرفت علمی کشور کمک شایانی کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع بیان داشت: با همت حاج قاسم ها و فخری زاده ها، امروز به جایی رسیده ایم که نه تنها دشمن جرات جسارت و تجاوز به کشور ما را ندارد بلکه مظلومین جهان به نقطه اتکایی به نام ایران امید دارند و این از برکات خون شهداست.

وی گفت: درس مقاومت را شهیدان فخری زاده و سلیمانی از فاطمه زهرا(س) آموخته اند، فاطمه ای که وقتی می بیند دین در خطر است پشت در می آید. این را همگان باید بدانند که پیام شهادت این عزیزان در تبعیت از زهرا (س)، مقاومت و ایستادگی است و این عزیزان پیرو شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) هستند./پ۲۰۲/ف

ارسال نظرات