۱۳ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۶۷۲۲۷
رهبر معظم انقلاب در پیامی به هجدهمین اجلاس نماز:

نامگذاری اجلاس نماز به نام جوانان برآمده از نگاه درست به این سرچشمه‌ فیاضِ راز و نیاز است

خبرگزاری رسا ـ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به هجدهمین اجلاس سراسری نماز، نامگذاری اجلاس امساله نماز به نام جوانان را برآمده از نگاه درست به این سرچشمه‌ فیاضِ یاد و راز و نیاز دانستند و افزودند: مسجد باید كانونی باشد كه مشكات نماز در آن بدرخشد و نور معرفت و محبت و اُنس و صفا از آن ساطع شود.
 حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیام رهبر معظم انقلاب به هجدهمین اجلاس سراسری نماز امروز از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم قرائت شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به هجدهمین اجلاس سراسری نماز، نامگذاری اجلاس امسال به نام جوان را كاری سزاوار و پسندیده دانستند و تأكید كردند: آشنا كردن جوانان با صفا و بهجت نماز خدمت بزرگی به آنان، و به آینده ای است كه با عزم خود، آن را خواهند ساخت.
متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
نامگذاری اجلاس امساله‌ نماز به نام جوانان، كاری بسزا و برآمده از نگاه درست به این سرچشمه‌ فیاضِ یاد و راز و نیاز است. دل و جانِ نیالوده‌ جوان، آماده‌ترین كانونی است كه این مِشكاتِ نور و حضور می‌تواند در آن گرمی و روشنی بپراكند و راه سلوك و عروج معنوی را در میانه‌ كژ راهه‌ها نمایان سازد. آشنا كردنِ جوانان، با صفا و بهجتی كه در نماز و ذكر هست، خدمتی بزرگ به آنان و به آینده‌ئی است كه باید با دست توانا و عزم جوانانه‌ آنان ساخته و پرداخته شود. سفارش اینجانب آن است كه مسجد را نیز همچون دلهای جوان، پاكیزه و پیراسته، و لبریز از شور و انگیزه‌ و نشاط كنید. مسجد نیز باید كانونی باشد كه مشكات نماز در آن بدرخشد و نور معرفت و محبت و اُنس و صفا از آن ساطع شود. امامان جماعت، هیئت‌های امناء، خادمان موظف و متبرّع، هر یك باید بخشی از این كار بزرگ و اثرگذار را بر دوش خود حس كنند. توفیق همه‌ دست‌اندركاران سلسله‌ نشست‌های نماز مخصوصاً جناب حجت‌الاسلام قرائتی، مرد شایسته‌ ثابت قدم و استوار را از خداوند متعال مسألت میكنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
 12/آبان/1388»

گفتنی است هجدهمین اجلاس سراسری نماز صبح امروز سیزده آبان با حضور جمعی از علما و مسؤولان نظام در قم آغاز شد./پ202
ارسال نظرات