۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۲۵۳۲
حجت الاسلام والمسلمین نریمانی:

کرونا نباید تاثیری بر کیفیت برنامه های دهه فجر داشته باشد

کرونا نباید تاثیری بر کیفیت برنامه های دهه فجر داشته باشد
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: باید اجازه ندهیم وضعیت کرونایی باعث شود که کیفیت ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی کاسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر به نوعی عید همه ملت ایران است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: این انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران هزار شهید و جوان برومند است که با خون خود درخت این نظام اسلامی را آبیاری کردند و امروز شاهد به ثمر نشستن این همه ایثاگری هستیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنابراین باید بتوانیم که از فرصت ده روزه ایام الله فجر انقلاب اسلامی برای تبیین واقعیت های این نظام الهی و مردمی نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی در ادامه سخنان خود بیان داشت: بسیاری از دستاوردها در طول انقلاب اسلامی در کشور حاصل شده که متاسفانه در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته است، بنابراین دهه فجر را باید فرصت برای بیان دستاوردهای این انقلاب از ابتدا تاکنون دانست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: از سوی دیگر باید در این دهه تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون برای جوانان و نوجوانان تشریح و واکاوی شود تا با حقایق این انقلاب بهتر آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی برای ملت ایران، یوم الله است و برای دشمنان مایه سرشکستگی، بیان کرد: به نوعی می توان گفت که دهه فجر برای ملت ایران به معنای یوم الله است، یعنی در این دهه حکومت الله بر حکومت طاغوت پیروز شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: باید با توجه به وضعیت کرونایی در جامعه، برنامه های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود و از سوی باید اجازه ندهیم که ویروس کرونا باعث شود که کیفیت ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی کاسته شود./1400/

ارسال نظرات