۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۷۲۵۵۲
رییس سازمان بسیج دانشجویی مطرح کرد؛

طرح ولایت؛ مهمترین میراث ماندگار آیت الله مصباح یزدی

طرح ولایت؛ مهمترین میراث ماندگار آیت الله مصباح یزدی
نیک روش راه اندازی طرح ولایت دانشجویی را مهمترین تراث علامه مصباح یزدی دانست و گفت: طرح ولایت با بنای فکری مستحکم یکی از مهمترین سرمایه ها برای کادرسازی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد نیک روش رییس سازمان بسیج دانشجویی، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حکیم مجاهد علامه مصباح یزدی که به همت سازمان بسیج دانشجویی در تالار اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، راه اندازی طرح ولایت دانشجویی را مهمترین تراث علامه مصباح یزدی دانست و گفت: طرح ولایت با شبکه عظیم و بنای فکری مستحکم یکی از مهمترین سرمایه ها برای کادر سازی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان با طرح ولایت با معارف و اندیشه های اسلامی آشنا خواهند شد، ابراز کرد: تعامل و ارتباط آیت الله مصباح یزدی با جریان دانشجویان از طریق این طرح فراهم شده بود و اکنون دانش آموختکان این طرح در سنگرهای مختلف جامعه مشغول به خدمت هستند.

نیک روش با بیان این که آیت الله مصباح یزدی ایثارگرانه طرح ولایت را برای دانشگاهیان اجرایی کرد، افزود: حضرت امام خمینی(ره) در پیامی به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج، طلاب و دانشجویان را رکن پیشران جامعه خواند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه طرح ولایت بر اساس مکتب امامین انقلاب شکل گرفته است، ابراز کرد: طرح ولایت بر اساس تدبیر امام خمینی(ره) و با هدف گسترش اسلام ناب در دو نهاد حوزه و دانشگاه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به سیره ولایت مداری آیت الله مصباح یزدی، ابراز داشت: این عالم فرزانه با الگوگیری از مکتب فاطمی، جانانه پای ولایت ایستادگی کردند و مجاهدانه برای دفاع از ولایت فقیه در صحنه حضور داشتند.

نیک روش مطرح کرد: در آخرین دوره طرح ولایت که به صورت مجازی برگزار شد، آیت الله مصباح یزدی با شرایط نامناسب جسمی خود، در این طرح حضور فعال داشت و دانشجویان از رهنمودهای ایشان بهره های فراوانی بردند./998/پ202/ب1

ارسال نظرات