۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۷۲۷۲۸
صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع تقلید و علما

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع تقلید و علما
همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در بیوت مراجع تقلید و علما به همراه رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در بیوت مراجع تقلید و علما به همراه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مراسمات عزاداری در بیوت حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی، ناصر مکارم شیرازی، سید موسی شبیری زنجانی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی، عبدالله جوادی آملی و محمدعلی علوی گرگانی از روز گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

در این مراسمات سخنرانان برجسته حوزوی همچون حجج اسلام والمسلمین نظری منفرد و بندانی نیشابوری به تبیین فضائل حضرت زهرا(س) پرداخته و مداحان اهل بیت(ع) نیز با نوای گرم خودشان مردم را به فیض کامل رساندند.

سخنرانان این مراسم ها ولایتمداری را از ویژگی های شیعه حقیقی دانستند و تأکید کردند که حضرت زهرا(س) بهترین الگوی ولایتمداری و ایستادگی در راه ولایت و خداوند هستند.

گفتنی است، حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی و حسین وحید خراسانی که همه ساله در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) دسته عزاداری تشکیل می دادند و تا حرم حضرت معصومه(س) پیاده روی می کردند، امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و توصیه های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، این مراسم را لغو کرده و در بیوت خودشان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مراسم عزاداری برگزار کردند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه از قم
Iran, Islamic Republic of
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
خداوند وجود مراجع را برای شیه حفظ کند.
1
0