۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۷۳۲۹۵
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

بقای انقلاب در گرو خدمت صادقانه و به دور از سیاست بازی است

بقای انقلاب در گرو خدمت صادقانه و به دور از سیاست بازی است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: بقای این انقلاب اسلامی و مردمی تنها در گرو خدمت و انجام وظیفه صادقانه و به دور از سیاست بازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی شامگاه امروز در جمع مبلغیان اعزامی دهه فجر انقلاب اسلامی به مناطق محروم شهرستان اسلام آبادغرب در سخنانی بیان کرد: محقق شدن خواسته های الهی از برنامه ها و اهداف پیامبران الهی و ائمه اطهار علیهم السلام بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: امروز نیز ما باید امانتداران خوبی برای ارزشهای دینی و اسلامی باشیم و در دفاع از آنها ذره ای عقب نشینی نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در این بین بی راه نیست که بگوییم در مبارزات علیه نظام ستم شاهی و هم در دوران دفاع مقدس همواره روحانیون و طلاب بهترین و درستکارترین امانتداران ارزشهای این انقلاب اسلامی بودند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: باید با اخلاص عمل و تدبیر و ایمان زمینه تحقق خواسته های این نظام الهی را برآورده کنیم تا بتوانیم که پرچم این نظام را به صاحب اصلی اش؛ حضرت بقیه الله (عج) تحویل دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه والای امانتداری در دین مبین اسلام بیان کرد: بقای این انقلاب اسلامی و مردمی تنها در گرو خدمت و انجام وظیفه صادقانه و به دور از سیاست بازی است بنابراین شایسته است که مسؤولان باید از دعواهای سیاسی به دور باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی در ادامه سخنان خود افزود: برای همه جهان به اثبات رسیده است که نظام سرمایه داری، لیبرالسیم و... به تدریج در حال رنگ باختن است و به زودی شاهد افول این ایسم ها خواهیم بود و اسلام تمامی قله های افتخار را به زودی یک به یک فتح خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جوان انقلابی و ایرانی همواره باید در مسیر کلام امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کند، زیرا سعادت و پیروزی در مقابل دشمنان انقلاب و جبهه مقاومت در گرو این مهم است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات