۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۶۷۳۲۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بی تفاوتی دستگاه های فرهنگی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پذیرفتنی نیست

بی تفاوتی دستگاه های فرهنگی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پذیرفتنی نیست
کرمانشاه - مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: منفعل بودن برخی از دستگاه های فرهنگی در راستای تحقق و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی شامگاه امروز در جلسه مبلغین اعزامی دهه فجر به روستاهای اسلام آبادغرب که در حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: شما مبلغین به عنوان نمایندگان دین، انقلاب و حاملین پیام امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین مردم و جامعه شناخته می شوید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه وظیفه مبلغین دینی بسیار حساس و کلیدی است، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان مسیری حرکت می کنند که امام راحل آن را برای همه ما ترسیم کردند، ولی با این وجود بغضی از مغرضین با اعمال نابخردانه خود زمینه فشار بر مردم و جامعه را فراهم می آورند.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مورد دیگری که امروز به عنوان دغدغه دلسوزان فرهنگی و انقلابی همواره مطرح می باشد، بحث منفعل بودن برخی از دستگاه های فرهنگی در راستای تحقق و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: عملکرد این دستگاه های فرهنگی در این زمینه به هیچ وجه و برای هیچ کسی قابل قبول نیست زیرا این نهادها همانطوری که از اسم شان هویداست باید در زمینه ترویج فرهنگ و روحیه دینی، اسلامی و انقلابی گام بردارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تبلیغات اسلامی همواره از طلاب واجد شرایط و مستقر در روستاها و مناطق دورافتاده و محروم با آغوش باز استقبال می کند و این کار را جزء وظایف اصلی خود می داند.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز همه فعالین عرصه فرهنگی و اعتقادی باید با روحیه انقلابی و بصیرت دینی و سیاسی در مقابل جنگ رسانه ای عظیمی که دشمنان قسم خورده این نظام راه انداخته اند با صلابت قرار بگیرند و اجازه هرگونه تهدید و تحریف را به آنان ندهند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات