۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۷۳۵۴۱
آیت الله اعرافی:

مرحوم مظلومی از چهره‌های موثر در قلمروهای حج و زیارت و اربعین بود

مرحوم مظلومی از چهره‌های موثر در قلمروهای حج و زیارت و اربعین بود
آیت الله اعرافی با صدور پیامی تسلیت در پی درگذست حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی، گفت: مرحوم مظلومی از چهره‌های موثر در قلمروهای حج و زیارت و اربعین بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و ربانی معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری حضرت حجت الاسلام و المسلمین «سید جواد مظلومی» مایه تاثر و اندوه فراوان شد، آن عزیز سفر کرده افزون بر مراتب علمی و فقهی، در طول عمر با برکت خود خدمات زیادی را به قرآن کریم و مکتب اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه های بین المللی نمود و از چهره های موثر در قلمروهای حج و زیارت و اربعین و فعالیت های بین المللی به شمار می رفت.

تلاش‌ مستمر در تولید نرم‌افزارهای قرآنی  و احادیث اهل بیت علیهم السلام  و معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری مدظله العالی از حسنات ماندگار ایشان بود.

این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه های علمیه، علاقمندان آن مرحوم، بویژه  بعثه مقام معظم رهبری مدظله العالی در حج و زیارت و خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

علو درجات آن فقید سعید و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان آن مرحوم از خداوند منان خواهانم.

علی رضا اعرافی؛ رمدیر حوزه های علمیه

ارسال نظرات