۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۷۳۶۷۴
آیت الله علوی گرگانی:

طلاب و فضلای متعددی از علم آیت الله نظری خادم الشریعه بهره‌مند شدند

طلاب و فضلای متعددی از علم آیت الله نظری خادم الشریعه بهره‌مند شدند
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با صدور پیام تسلتی در پی درگذشت آیت الله نظری خادم الشریعه، تأکید کرد: طلاب و فضلای متعددی از خرمن علم ایشان بهره‌مند شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با صدور پیامی ارتحال آیت الله حاج شیخ عبد الله نظری خادم الشریعه  را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

درگذشت عالم پارسا، متقی و مردمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه رحمه الله موجب تأثر و تألم گردید.

ایشان در عمر با برکت خود با بهره گیری از درس اساتید و مراجع بزرگواری همچون آیات عظام بروجردی، امام خمینی، میرزا هاشم آملی، نجفی مرعشی، اراکی و بزرگان دیگر رحمهم الله به تدریس علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام پرداختند و طلاب و فضلای متعددی از خرمن علم ایشان بهره مند شدند. همچنین با بیان شیوا و موعظه های عالمانه قلوب مؤمنین را به نور ایمان منور می ساختند.

اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به محضر مبارک امام زمان علیه السلام همچنین به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم مؤمن و متدین استان مازندران خصوصا شهر ساری و سوادکوه و به بیت محترم ایشان و آقازادگان گرامی مخصوصا زبدة الافاضل و الاخیار حضرت حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ شرف‌الدین نظری خادم الشریعه تسلیت گفته و علو درجات و رحمت الهی را برای آن عالم بزرگوار و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند مسئلت می نمایم./998/د101/ب1

ارسال نظرات