۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۶۷۳۹۹۶
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی یکی از حسنات امام راحل است

تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی یکی از حسنات امام راحل است
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یکی از حسنات امام راحل تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی دانست، گفت: این دفتر به نفس و حمایت های ایشان تأسیس شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در آیین تکریم و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی این دفتر ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) با اشاره به روایت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: در روایتی آمده است که اگر علم در قالب انسان متجسم شود، می شود امیرالمومنین(ع)، اگر بنا بود که فضیلت در قالب یک جسد قابل رؤیت باشد، می شود امام حسن(ع) و اگر بخشندگی و سخاوت در قالب یک انسان متجسم گردد، می شود امام حسین(ع) و هر آنچه خوبی و حسن است و قرار بود هیأت پیدا کند و قابل رؤیت شود، حضرت فاطمه(س) است و دخترم فاطمه بهترین اهل زمین از باب وجودی، شرف و کرامت است.

وی گفت: خداوند متعال ان شاءالله این انتصابات و جابجایی ها که در این روز شریف واقع شد، مبارک بداند و حضرت صدیقه طاهره(س) حامی، ناظر و دعاگوی فرزندان نسبی و یا معنوی خود باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید از امیر قافله عشق، امام راحل(ره) که این موج عظیم و حرکت انسانی عظیم را رقم زد، یاد کنیم، تصریح کرد: خداوند چه نعمت بزرگی به ما عطا کرد، آن هم درک محضر و سخن امام بود و خداوند، استاد بنده آیت الله جوادی آملی را که بارها به بنده فرمودند"هر قدم خیری در این جمهوری اسلامی برداشته می شود، اول در نامه عمل امام راحل و شهدا می نویسند و بعد در نامه عمل آن شخص و گروه و یا مجموعه نوشته می شود".

وی افزود: یکی از حسنات امام راحل، تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی است که به نفس و حمایت های ایشان دفتر مذکور تأسیس شد و اگر این دفتر می درخشد و کارهای خوبی انجام داده که ثمره آن، همین نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله اخیر دفتر بود، محصول تلاش و زحمات همه، از جمله گذشتگان ما است و از نام و یاد آنها به نیکی یاد می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی اظهار داشت: از حجت الاسلام والمسلمین رجایی «معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی» تشکر و تقدیر خاصی دارم که پس از ۳۰ سال خدمت خالصانه اکنون بازنشسته شدند و بنده به پاکدستی و خلوص ایشان ایمان داشتم و در دوره مدیریت ایشان راحت سر به بالین می گذاشتم و گفتنی است که حتی در آنچه که اختیار داشت، از بنده استعلام می کرد.

وی گفت: تقریباً در همه جای دفتر از این نعمت بزرگِ حضور افراد عالم و متخصص برخوردار هستیم و خداوند بر من منت گذاشت و در این سالیانی که مسئولیت داشتم، دوستان دست به دست و همراه شدند که همگی اهل فضل، علم و کار هستند و همه برای ابدیت کار می کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه از حجت الاسلام والمسلمین مخدوم که حال و هوای این جلسه را به سمت شهدا بردند، یک تشکر ویژه دارم، تصریح کرد: از همه دوستانی که در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی فعالیت می کنند و آبروی دفتر تبلیغات اسلامی هستند و تلاش های خوبی در این زمینه صورت گرفته، سپاسگذارم.

وی افزود: همچنین از حجت الاسلام والمسلمین ثنایی تشکر خاصی می کنم که همیشه همراه بودند و مجاهدت هایی کردند که مدیون این زحمات هستم و از حجت الاسلام والمسلمین اصغری نیز که بیش از ۱۰ سال ایشان را می شناسم و مسئولیت های بخش پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤلات دینی را عهده دار بودند و عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) هستند و امیدوارم این مودت، وحدت و برادری که در مجموعه شاهد آن هستم، ادامه دار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به اینکه در دفتر تبلیغات اسلامی، منطق حاکم است، خاطرنشان کرد: از حمایت های خاص هیأت امناء دفتر، مخصوصاً حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی که واقعا اهتمام جدی دارند، خیلی تشکر می کنم و ان شاءالله خداوند توفیق خدمت به دین را از بنده و شما نگیرد و عاقبت بخیر شویم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
.. انتقاد ..
کمی انقلابی باشید
1
0
حکمی
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
واقعا پیشرفت ها رو نمی بینید یا نمی خواهید ببینید...
1
0
سید عارف نوریان
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
به سهم خودم از زحمات همه اساتید، محققان، کارشناسان و مدیران عزیز آن دفتر در تعمیق مبانی دینی علوم جدیده تشکر میکنم .
1
0