۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۷۴۰۱۷
به صورت مردمی؛

گفتمان انقلاب در فجر فاطمی برگزار می شود

گفتمان انقلاب در فجر فاطمی برگزار می شود
گفتمان انقلاب در فجر فاطمی همزمان با ایام الله دهه فجر، میلاد حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی به صورت مردمی با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد قادری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری گفتمان انقلاب در فجر فاطمی همزمان با ایام الله دهه فجر، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) خبر داد.

وی با بیان این که سخنران مراسم «گفتمان انقلاب در فجر فاطمی» دکتر زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام ربانی رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در آرژانتین هستند، گفت: در این مراسم حاج عباس حیدرزاده به مولودی خوانی و ذکر فضایل و مناقب حضرت زهرا(س) می پردازد.

حجت الاسلام قادری اجرای گروه موزیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از دیگر بخش های این مراسم ذکر کرد و افزود: این مراسم جمعه 17 بهمن ماه از ساعت 9:30 آغاز و تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که مراسم «گفتمان انقلاب در فجر فاطمی» با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم در بنیاد، بلوار شهید کریمی، انتهای کوچه 13 مقابل بوستان نغمه برگزار می شود.

حجت الاسلام قادری در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که جشن های انقلاب و دهه فجر باید همچون جشن های نیمه شعبان به صورت مردمی برگزار شود، ابراز کرد: از این رو برآن شدیم تا با برگزاری مراسم «گفتمان انقلاب در فجر فاطمی» این ایام مبارک را گرامی داشته و هم ادای دینی به خون شهدای انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی بر ضرورت آشنایی بیشتر نسل جوان با فعالیت های صورت گرفته در اوایل انقلاب تأکید کرد و افزود: یکی از اهداف ما برای برگزاری چنین مراسم هایی آشنایی نسل جدید با اتفاقات دوران انقلاب اسلامی است تا با الگوگیری از نسل اول انقلاب سهم مهمی در اجرای صحیح گام دوم انقلاب داشته باشند.

ارسال نظرات