۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۷۴۱۳۲
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

گروه‌های طلبگی جذب داوطلبان از بیوت صالحه را افزایش دهند

گروه‌های طلبگی جذب داوطلبان از بیوت صالحه را افزایش دهند
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به راهکارهای مختلف جذب حداکثری از بیوت صالحه خواستار مشارکت طلاب برای جذب داوطلبان به حوزه‌های علمیه خواهران شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت‌پور چهارشنبه 15 بهمن در دومین جلسه ستاد پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ضرورت بسیج قوا برای جذب حداکثری داوطلبان گفت: باید تلاش کنیم امسال پذیرش سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کند.
 
وی با اشاره به تاثیر معرفی حوزه از سوی دوستان و خانواده در افزایش پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران، خاطرنشان کرد: مدارس علمیه خواهران و طلاب نقش مهمی در این زمینه دارند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: تبلیغات پذیرش فرصت خوبی برای معرفی حوزه‌های علمیه خواهران است.
 
در این جلسه همچنین خانم تمیزکار رییس اداره پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌گرفته در زمینه پذیرش گفت: با توجه به ضرورت تثبیت سیاست‌های کلان و شاخص‌های پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران در سال‌های آینده پذیرش از ابتدای بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.
 
وی با اشاره به ارسال بخشنامه پذیرش و توجیه اولیه مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران در زمینه پذیرش اضافه کرد: برنامه‌هایی برای افزایش مشارکت طلاب در زمینه جذب و پذیرش داریم.
 
در این جلسه همچنین برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران به صورت برخط مورد بحث قرار گرفت و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران و مدیرکل ایجاد و گسترش سامانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته ارائه کردند.
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات