۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۷۴۳۵۹
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفرصادق قم مطرح کرد؛

دولتی ولایی و حزب اللهی؛ نیاز امروز ایران اسلامی

دولتی ولایی و حزب اللهی؛ نیاز امروز ایران اسلامی
حجت الاسلام منتظرزاده تأکید کرد که ایران اسلامی نیازمند دولتی ولایی و حزب اللهی است تا بتواند به سرمنزل مقصود برسد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام منتظرزاده در یادواره شهدای روحانی مدافع حرم گردان های امام حسین (ع) تیپ امام جعفر صادق (ع) که در سالن اجتماعات مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رسالت هایی در حاکمیت های دینی وجود دارد، تذکر مداوم و مستمر امت اسلامی در خصوص آیات و نشانه های الهی و امدادهای غیبی و عنایات حق تعالی به امت است و دائما در بستر زمان باید اتفاق بیفتد؛ اگر مدتی بر یک امت معنوی بگذرد و آنان متذکر آیات الهی و عنایات خدای متعال نشوند، شیاطین جای این تذکرات را خواهند گرفت.

وی ابراز داشت: ایامی که در آن به سر می بریم یکی از مصادیق تذکرات است و ایام الله دهه فجر، روزهایی است که خدای متعال به این ملت، عنایت ویژه و بی نظیری انجام داد و باید به عنایاتی که در این دوران به ما شده، اشاره و تذکر داشت.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) قم خاطرنشان ساخت: ما حکومت های گوناگونی را در این کشور تجربه کردیم و شیعه مجال حاکمیت در بستر تاریخ را پیدا نکرد و این معجزه تاریخ و عنایت حق تعالی است که شیعه این فرصت را پیدا کند که حاکمیت الهی را گسترش دهد؛ البته در زمان آل بویه و صفوی ها، حاکمیت پادشاهی از سوی شیعه گسترش داشت؛ اما آن حکومت، حاکمیت ولایی و الهی نبود که در رأس حکومت، ولی امر حاکمیت داشته باشد.

سخنران این یادواره تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی حیات تازه به این ملت و مرز و بوم دمیده شده و جزو معجزات و آیات الهی است که شیعه این مجال را پیدا کند.

حجت الاسلام منتظرزاده اظهار داشت: در زمانی که نظام سلطه و در رأس آن آمریکایی ها و اروپایی به تمام دنیا مخابره کرده و به جهان قبولانده بودند که بشریت به جز نسخه غربی ها راه نجاتی ندارد، انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل قد علم کرد و با صدای رسا اعلام نمود که نسخه شما نه تنها نسخه رهایی بشریت نیست؛ بلکه نسخه ضلالت و بدبختی ملت هاست و نسخه ای که بشریت را به سعادت و تکامل می رساند، نسخه اسلام و نسخه انقلاب اسلامی است که بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی تدوین شده است.

وی ابراز داشت: در جایی که نظام سلطه جهان، اجماع جهانی برای تن دادن به نسخه لیبرال دموکراسی ایجاد کرده است، یک روحانی قد علم کرده و با آنان مقابله می کند و آنان نیز وقتی متوجه این تفکر می شوند، با او وارد مقابله شده و همچنان در حال تهاجم و تقابل هستند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفرصادق (ع) قم خاطرنشان ساخت: دشمن به دنبال خفه نمودن صدای انقلاب اسلامی ایران است و با جسارت کامل از اول انقلاب بنای نابودی و براندازی انقلاب را پی ریزی کرده است.

سخنران این یادواره تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بافته های آنان را به باد فنا داد؛ به همین دلیل برای شکست این انقلاب، نقشه می کشند و هزینه می کنند.

حجت الاسلام منتظرزاده اظهار داشت: امروز هیچ مسئله اساسی و کلیدی در جهان مطرح نمی شود؛ مگر اینکه نام جمهوری اسلامی ایران در میان است و ایران در یک طرف داستان باید حضور داشته باشد که نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی ابراز داشت: روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بلاشک و بلاشبهه یوم الله بوده و از شعائر الهی است و وظیفه ماست که این مسئله را به ملت ها ابلاغ نماییم.

فرمانده تیپ 83 امام جعفرصادق (ع) قم خاطرنشان ساخت: نعمت انقلاب اسلامی ایران، نعمتی الهی است که باید از آن مراقبت کرد و اجازه نداد نامحرمان در مسیر آن خدشه و مزاحمت ایجاد کنند؛ این فرصت، فرصتی طلایی در آخرالزمان بوده و در مسیر زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) قرار داریم و باید برای تحقق این مسئله تلاش و کوشش کنیم.

سخنران این یادواره تصریح کرد: امروز نسل جدید ما بسیاری از مطالب انقلاب را نمی دانند و مبلغین باید برای آگاه سازی جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام منتظرزاده اظهار داشت: کسانی که می توانند برای نظام، ملت و شهدا کاری کنند و اما انجام نمی دهند، قطعا در روز قیامت بازخواست می شوند و باید پاسخ دهند که چرا کاری نکردند؛ اینکه فقط از محل درس به خانه برگردیم و از خانه به محل درس برویم که درست نیست؛ باید برای اعتلای کلمه الله و اعتلای اسلام و عزت و اقتدار کشور و مرز و بوم تا آنجایی که توان داریم، تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: امروز در کشور به میمنت نظام و انقلاب، تمام انسان ها آزادانه درباره تمام مسائل اظهار نظر می کنند؛ آیا در فلان کشور جرأت اظهار چنین نظراتی را داشتند؟ امروز برخی برای این کشور اپوزوسیون شده اند و آزادانه به بیان نظرات خود می پردازند؛ در حالی که به عنوان مثال، صدام مخالفان خود را در چرخ گوشت بزرگی که داشت، زنده زنده می انداخت.

فرمانده تیپ 83 امام جعفرصادق (ع) قم خاطرنشان ساخت: در گذشته با حضور آمریکایی ها در کشور حتی اجازه نداشتیم موتور استارت یک دستگاه را در هوا نیروز باز کرده و درست کنیم و باید حتما برای تعمیر به آمریکا ارسال می شد؛ اما امروز به فضل خدا مشاهده می کنیم که در صنایع نظامی و موشکی به پیشرفت های شگفت انگیزی رسیده ایم.

سخنران این یادواره با اشاره به دستاوردهای ایران در مسائل نانو، پهپاد و مواردی از این دست، تصریح کرد: این اقتدار، شکوه و بالندگی در سایه این نظام و حاکمیت و ولایت یک ولی امر الهی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام منتظرزاده با اشاره به برخی مشکلات کشور، اظهار داشت: از مسائل بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم، مسئله انتخابات است که باید انتخاب درستی داشته باشیم؛ همگان باید متوجه شوند که افرادی را برای این کشور سرافراز انتخاب کنیم که به این مردم خدمت کنند؛ ایران اسلامی نیازمند دولتی ولایی و حزب اللهی است تا بتواند به سرمنزل مقصود برسد.

وی ابراز داشت: یکی از کتاب هایی که به دستاوردهای انقلاب پرداخته است، کتاب صعود چهل ساله می باشد که بر اساس آمارهای بین المللی تدوین شده و با مطالعه آن شاهد بالندگی ایران اسلامی خواهیم بود.

فرمانده تیپ 83 امام جعفرصادق (ع) قم خاطرنشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند حمایت، ایستادگی، صبر، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و بصیرت افزایی است و همه باید در این راه تلاش کنند./841/پ202/ف

ارسال نظرات