۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۷۴۵۲۸

پیکر مرحوم آیت ‌الله ضیاء‌آبادی در حرم حضرت عبدالعظیم آرام گرفت

پیکر مرحوم آیت ‌الله ضیاء‌آبادی در حرم حضرت عبدالعظیم آرام گرفت
پیکر مرحوم حضرت آیت الله سید محمد ضیاءآبادی، استاد برجسته اخلاق پس از تشییع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر آیت الله سیدمحمد ضیاءآبادی مفسر قرآن و استاد اخلاق پایتخت، چهارشنبه در مسجد حضرت علی بن حسین(ع) دربند با حضور جمعی از مردم و شاگردان این استاد عالی‌قدر برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و روضه خوانی مداحان اهل بیت (ع) نماز بر پیکر مطهر آیت الله ضیا آبادی اقامه و تا حسینیه قائمیه در خیابان شریعتی تشییع شد.

پس از وداع مردم با پیکر آیت الله سید محمد ضیاءآبادی استاد اخلاق تهران، پیکر مطهر آن مرحوم برای خاکسپاری به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری منتقل شد.

پیکر مطهر آیت الله سید محمد ضیاءآبادی پس از طواف گرد مضجع سیدالکریم و امامزادگان مجاورش در جوار بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ضیاء آبادی جمعه ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در مسجد علی بن الحسین (ع) خیابان دربند تهران برگزار می‌شود.

آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی مفسر قرآن و استاد اخلاق که به دلیل بیماری کرونا از چندی پیش در بیمارستان بستری بود، دوشنبه شب دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

ارسال نظرات