۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۴۵۶۰

فضاسازی ناشیانه و عقده گشایی سایت جماران

فضاسازی ناشیانه و عقده گشایی سایت جماران
سایت جماران که دلواپس اسم امام شده آیا دلواپس رسم امام هم بوده است؟ اگر رسم امام مهم بوده، حضرات بفرمایند با رسم امام چه کرده اند؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حبیب الله مطهری فر طی یادداشتی در واکنش به ادعای سایت جماران مبنی بر اینکه، در بیانیه یا قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن اسم امام خمینی(ره) نبود، نوشت:

خبر: سایت جماران، وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، مدعی شد که در بیانیه یا قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن (دیروز) اسم امام خمینی(ره) نبود. در یادداشت جماران که در فضای مجازی و روزنامه ی زنجیره ای آرمان ملی انعکاس یافته آمده است: «متن را از طریق خبرگزاری‌ها دنبال کردم و دیدم که متأسفانه نام رهبر عظیم‌الشأن ملت ایران در این بیانیه نیست. حتی از شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس هم ذکر خیر رفته است، اصلاً به نام بلند خمینی کبیر اشاره نشده است و تنها با اشاره‌ای بسیار گذرا -آن هم نه به نام ایشان- توجه شده است.»

ادعای سایت جماران در حالی است که در بیانیه شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی آمده است: «...آری! بنیانگذار نستوه و مبارز این انقلاب استوار و شکوهمند اسلامی، به درستی آن را سرآغاز برچیده‌شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول‌الله  نامیدند. از این روست که پس از انفجار مهیب در «شرق» عالم، اکنون شاهد افول تمدن منحط «غرب» و بویژه هیمنه پوشالی آمریکا هستیم.»

 1) سایت جماران، که فقط از اسم و رسم عزیز امت اسلام، خمینی بت شکن، فقط و فقط نام محل سکونت امام راحل را یدک می کشد، کاش یک بار، بله یک بار در پاسخ به خیل سؤالات افکار عمومی  بگوید از نظر  مبانی ارزشی ، سیر و سلوک و خط و راه پرمعنی و ضد استکباری و...  امام، چه نسبتی با آن شخصیت عظیم القدر وانقلابی بی نظیر دارد؟ بفرمایند دوستان و دشمنان انقلاب، این سایت واساساً مؤسسه را چقدر مدافع اصول ومبانی ناب امام راحل می شناسند؟

 2) سایت جماران که دلواپس اسم امام شده آیا دلواپس رسم امام هم بوده است؟ اگر رسم امام مهم بوده است که امام عزیزمان با رسمشان قلوب آزادگان جهان را تسخیر نموده اند، حضرات بفرمایند با رسم امام چه کرده اند؟

امام و مقتدای بزرگوار این امت، برای غلبه بر کاخ نشینی تاریخ پادشاهی ایران قیام کردند و در اوج اقتدار و زعامتشان به چند اتاق ساده در جماران اکتفا و از رفتن به کاخ های عظیم نیاوران و سعد آباد امتناع کردند. اما شما چه کردید؟ بعد از ارتحال ملکوتی آن عبد صالح خدا، پیکر مطهر آن شخصیت ساده زیست  را گرفتار کاخ نشینی ظاهری کردید تا آن جا که حتی مسیح مهاجری خودتان در سرمقاله ی روزنامه تحت مدیریتش _ که از قضا حامی سینه چاکتان است _ نوشت: « فضای بسیار وسیع، سقف و پایه‌های بسیار مستحکم و دیوارهای ضخیم بتونی اطراف، چنان توجه مرا به خود جلب کرده بودند که نتوانستم با حال عادی همیشگی مشغول زیارت شوم و بدون آن که بفهمم چه کرده‌ام از همان مسیر برگشتم و غرق در این تفکر شدم که آیا امام خمینی با این هزینه کردن برای مقبره خود موافق است؟... در مسیر رفت، به هتل، تالارها،‌ پاساژها، فروشگاه‌ها، گلدسته‌ها، گنبدهای کوچک و بزرگ و سایر ساخت و سازهای پرزرق و برق که در مجموعه‌ای با عنوان حرم امام خمینی ساخته شده‌اند خیره شده بودم و بدون آن که ذره‌ای تردید کنم آن ها را وصله‌های ناچسبی برای حرم امام خمینی یافته بودم، اما هنگامی که آن تونل و آن فضای وسیع و پرهزینه زیرزمین را دیدم، غربتی وصف‌ناشدنی برای امام خمینی احساس کردم که تا آن روز، احساس نکرده بودم. در مسیر بازگشت، تا زمانی که به خانه رسیدم، نتوانستم خود را از سؤالی که با آن درگیر شده بودم رها کنم.»

3) سایت جماران که  امروز دلواپس اسم امام شده چرا در فتنه سال 88 که عکس امام پاره شد و در مقاطع مختلف مدعیان اصلاحات و فتنه گران به طرق مختلف به امام امت جسارت کردند و اشخاص دون پایه ای مثل فائزه هاشمی رفسنجانی رسماً عنوان«امام» را حذف کردند و....نه تنها سکوت کردند ، بلکه پایگاه خبری خود را پژواک دهنده افکارو گفتار ضد انقلابی آنان نمودند؟

 جاخوش کردگان؛ شما دلواپس امامید؟ هرگز. این ادعا شوخی با افکار عمومی است. هر آدمی که امام راحل را آن طور که بوده اند ،می شناسد و ذره ای از کار رسانه ای را درک و فهم می کند، گواهی می دهد که سایت شما نه تنها با امام امت نیست  بلکه بر امام  و این رسانه و تریبون، با گشاده دستی در خدمت دشمنان امام و خط امام است.

4) برای روشن شدن علت عصبانیت سایت جماران، باید با دقت بیانیه یا قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن دیروز را خواند آن وقت معلوم می شود، عناصر  سایت جماران از چه نکات انقلابی این بیانیه خشماگین هستند./998/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات