۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۷۵۰۷۹
در مسجد امام حسن عسکری قم؛

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله نظری برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله نظری برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله نظری از علمای برجسته خطه مازندران با حضور علما، اساتید، طلاب و عموم مردم در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه از علمای برجسته خطه مازندران امشب با حضور علما، اساتید، طلاب و عموم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شماری از علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در این مراسم گرامیداشت حضور داشتند.

همچنین نمایندگانی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، بیوت مراجع تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سایر نهادهای حوزوی در این مراسم حضور یافتند.

حاضران در این جلسه برای شادی روح مرحوم آیت الله نظری خادم الشریعه دعا کردند و از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح ایشان را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور کند.

حجت الاسلام رزاقی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و به تبیین ویژگی های شخصیتی مرحوم آیت الله نظری خادم الشریعه پرداخت.

وی ضمن قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی رحلت مرحوم آیت الله نظری خادم الشریعه تأکید کرد که عالمی بلندمرتبه در مقام علم و سیاست بود و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

گفتنی است، آیت الله نظری در زمان حضور امام خمینی (ره ) در نوفل لوشاتو ، به مدت ۱۱ روز در آنجا حضور داشت و به همراه بنیانگذار انقلاب اسلامی ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران بازگشت.

آیت‌الله عبدالله نظری خادم‌الشریعه صبح روز شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم روحشان شاد
0
0