۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۷۵۱۱۷
فرهنگ و جهش تولید (۴۳)؛

نگاه دولت تولید و استقلال کشور مردم را رنج می دهد

نگاه دولت تولید و استقلال کشور مردم را رنج می دهد
حجت الاسلام نصراللهی گفت: نگاه دولت به استقلال کشور ما را رنج می دهد؛ باطن شعار لغو تحریم ها نگاه به بیگانه و بیرون از کشور است.

حجت الاسلام سعید نصراللهی مدرس حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره تحقق شعار جهش تولید از طرف نهادهای فرهنگی مثل رسانه ملی، سازمان تبلیغات گفت: جایی که قرار بود انگیزه دهی به مردم بدهند یعنی کاری کنند که اقبال به کالای ایرانی بالا برود، به وفور اتفاق افتاده است و موفق عمل کرده اند؛ آمریکا تحریم‌های فلج کننده ای گذاشت که مردم خسته شوند اما با توجه به این عمل دشمن، از جهت مصرف مشکلی نداشتیم.

وی با توجه به  تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد: از طرف مردم اراده تولید شکل گرفت به ویژه در قضایایی مثل بورس که مردم به دنبال جبران ضرر بودند خیلی ها به سمت تولید روی آوردند و در مشاغل خانگی شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم؛ فرهنگ سازی از طرف صدا و سیما خوب بوده است.

 فعال فرهنگی در پاسخ به عدم موفقیت چشمگیر در تحقق شعار سال ابراز داشت: عوامل ناکامی به دولت برمی‌گردد به این معنا که برخلاف شعارهایشان بی‌تدبیری در دولت موج می زند؛ خودباوری در دولت وجود ندارد، اگر دولت نگاه برجامی را حذف می کرد تولید بهتر و بیشتر می شد.

نصراللهی راه حل تحقق جهش تولید را چنین بیان کرد: اگر تیم موجّهی در دولت بعد فارغ از نگاه‌های تنگ نظرانه تشکیل شود و یک شخصیت موجّهه با تیم موجّه که اعتقاد به نیروی داخلی داشته باشند روی کار بیایند موفق خواهیم بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتخاب درست از طرف مردم و مشارکت حداکثری مشکلات را برطرف خواهد نمود، متاسفانه نگاه دولت به استقلال کشور ما را رنج می دهد؛ باطن شعار لغو تحریم ها نگاه به بیگانه و بیرون از کشور است.

مدرس حوزه علمیه در پاسخ به نمره دولت در تحقق شعار جهش تولید گفت: در بعضی زمینه ها مثل بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده می‌توان نمره معمولی داد اما باید نگاهشان و چشم امیدشان عوض شود، باید به نیرو و توان داخل متکی شد، برجام و مذاکره دستاوردی برای مردم در پی نداشت.

ارسال نظرات