۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۷۵۲۸۵
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر کنگاور:

طلاب کنگاور از ویروس کرونا در امان نبوده اند

طلاب کنگاور از ویروس کرونا در امان نبوده اند
کرمانشاه - حجت الاسلام ملکی گفت: حوزه های علمیه و طلاب از ویروس منحوس کرونا در امان نبوده اند و همین امر تاخیر تحصیلات طلاب را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در دیدار با معاونین و اساتید مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور بیان کرد: در طول سال گذشته تاکنون باید اعتراف کرد که کرونا صدمات و خسارت های خود را به تمام بخش ها به ویژه آموزش وارد کرده است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور گفت: در این میان بی شک حوزه های علمیه و طلاب نیز از این ویروس منحوس در امان نبوده اند و همین امر تاخیر تحصیلات طلاب را به دنبال داشته است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید قبل از هر اتفاقی همانند کرونا، بسترهای لازم برای مقابله با پدیده های خطرناکی همانند کرونا و... اندیشه می شد.

حجت الاسلام ملکی با انتقاد از ضعف بسترهای فضای مجازی در کشور عنوان داشت: علیرغم اینکه نخبگان بسیاری در کشور در حوزه «آی تی» کامپیوتر و... دارم، ولی عملا نتوانسته ایم که تاکنون از این ظرفیت ها استفاه کنیم که این یک مشکل ساختاری است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ان شاء الله با خروج این ویروس منحوس از کشور دوباره کلاس های حوزوی به صورت حضوری برگزار می گردد بنابراین باید بتوانیم که عقب ماندگی های تحصیلی در طول یکسال مدت توسط اساتید محترم جبران شود.

وی افزود: البته از طلاب نیز می خواهیم که در این زمینه اساتید خود را همراهی کنند تا مطلبی از کتب های درسی حوزوی جا نماند.

حجت الاسلام ملکی در ادامه با تقدیر از گروه های جهادی در بحث مبارزه با کرونا و حضور در رزمایش های مواسات، اظهار داشت: جای دارد از همه گروه های جهادی شهرستان به ویژه گروه های جهادی طلاب این مدرسه علمیه تقدیر و تشکر نماییم.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور تصریح کرد: در طول 12 ماه اخیر گروه های جهادی با حضور خودجوش در میدان مبارزه با کرونا و نیز تهیه و توزیع کمک های مردمی زمینه کاهش مصائب این روزهای سخت را بر مردم را آسان نمودند که این امر قابل ستایش می باشد./1400/

ارسال نظرات