۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۷۵۳۶۷
آیت‌الله علم‌الهدی:

روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد

روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
امام جمعه مشهد گفت: این روزها مردم بسیار در فشار هستند و معیشتشان به خطر افتاده است، نباید در مقابل مردم ژست حکومتی بگیریم بلکه در هر شرایطی باید در کنار مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مسؤولان سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سراسر کشور، بابیان این‌که حسن تدبیر حجت‌الاسلام ادیانی آثار ارزشمندی را در سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی داشته که سبب جذب نخبگان جوان شده است، اظهار کرد: آنچه در ما اصالت طلبگی است، نوکری امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی بابیان اینکه خداوند در این انقلاب بر ما منت گذاشت و امروز بدنه نظام انقلاب اسلامی عاشق و پیرو مکتب اسلام است، افزود: شهدای زیادی در این انقلاب شهید شدند اما آنان شهید نشدند که ما به مقام، موقعیت و منصب برسیم، ما طلبه هستیم و اگر این تفکر طلبگی را در هر سن و‌ موقعیتی در خود حفظ کنیم، می‌توانیم در توسعه و پیشرفت انقلاب مؤثر باشیم.

وی با تأکید بر این‌که نوکر امام زمان (عجل‌الله) با کارمند تفاوت دارد، ادامه داد: کارمند سر ساعت کار می‌کند و حقوقش را می‌گیرد اما نوکر در همه احوال خدمت‌رسانی می‌کند و وقتی نوکر امام زمان (عجل‌الله) باشیم، همه‌چیز ما را تأمین می‌کنند، هم در این دنیا و هم در آن دنیا.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: وقتی نوکر آقا هستیم، مردم در دوران غیبت به ما مراجعه می‌کنند تا مشکلاتشان را حل کنیم، در زندگی روزانه‌تان به این فکر کنید که امام عصر چقدر در زندگی ما سهم داشته‌اند، وقتی نوکر امام عصر (عجل‌الله) شدید، از هیچ‌چیز نترسید، مگر مقامی بالاتر از نوکری امام عصرمان هست؟

وی به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: این روزها مردم بسیار در فشار هستند و معیشتشان به خطر افتاده است، اگر نتوانیم به مردم نشان دهیم که نوکر امام عصر (علیه‌السلام) هستیم، وجهه اسلام را خراب کردیم، نباید در مقابل مردم ژست حکومتی بگیریم بلکه در هر شرایطی باید در کنار مردم باشیم.

آیت‌الله علم‌الهدی بابیان این‌که حفظ این مسئله در بدنه نیرویی که با مردم در ارتباط است، بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: اگر نیروی جوان نیروی انتظامی با عشق و ارادت واقعی به اسلام و ولایت در پست خودش حاضر شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، این وظیفه شماست که به‌گونه‌ای عمل کنید تا نیروی جوان انقلابی و نخبگان این انقلاب را بشناسند.

وی بیان کرد: خداباوری و باورمند سازی جوانان ما توسط رفتار شما عزیزان است، اگر این باورمند سازی درست از ما گرفته شود، نوکری امام عصر (عجل‌الله) از ما گرفته‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بر اثرگذاری رفتار مسؤولان، به‌خصوص روحانیت تأکید و اظهار کرد: شما عزیزان هم در عرصه رفتار و هم در عرصه کلام باید نشان‌دهنده یک انقلابی دلسوز و عاشق به اهل‌بیت (علیهم‌السلام) باشید تا جوانان با هر تفکری جذب اسلام شوند، شما با نیروهایتان همانند یک جوان مسجدی برخورد کنید تا آنان نیز عاشق نوکری امام عصر (عجل‌الله) شوند.

ارسال نظرات