۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۷۵۴۱۴
تحریف بنیانگذار (۳۱)

وظیفه مؤسسه حفظ و نشر آثار امام؛ تحریف یا جلوگیری از تحریف

وظیفه مؤسسه حفظ و نشر آثار امام؛ تحریف یا جلوگیری از تحریف
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی تحریف خط امام را انحراف از اصل انقلاب دانست و گفت: تحریف اندیشه‌های امام خمینی خیانت نابخشنودنی به امام، انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با هشدار نسبت به خطر تحریف و انحراف خط و مکتب امام خمینی(ره)، گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته نمی شود، از این رو انقلاب و نظام اسلامی با نام و تفکر و مکتب امام راحل آمیخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی ابراز داشت: امام راحل برای تمام اقشار جامعه و نظام اسلامی است و هیچ جریان، گروه و حزبی حتی اگر از منسوبان امام هم باشند؛ حق ندارند که مکتب و اندیشه های امام راحل را مصادره به مطلوب و سخنان و اندیشه های ایشان را تحریف کنند.

تحریف اندیشه‌های امام خمینی؛ خیانت نابخشنودنی به امام، انقلاب و نظام اسلامی

وی تحریف و انحراف از خط و مکتب امام خمینی(ره) را انحراف از اصل انقلاب توصیف کرد و گفت: تحریف و انحراف از اندیشه های امام خمینی(ره)، خیانت نابخشودنی به امام راحل، انقلاب و نظام اسلامی است و این تحریف از هر فردی صادر شود، غیرقابل پذیریش و توجیه است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: تمام مسلمانان دنیا و مردم ایران این درخواست را دارند که مجموعه و نهادهای منسوب به امام خمینی(ره) اندیشه ها و سخنان بنیانگذار انقلاب را تحریف نکنند و اندیشه ها و افکار ایشان را همان گونه که بوده ترویج و نشر دهند.

وی بر لزوم حفظ و صیانت از اندیشه های امام خمینی(ره) در جامعه تأکید کرد و گفت: بیش از سی سال از رحلت امام گذشته؛ اما ما مشاهده می کنیم که برخی در کسوت وزارت و صدرات و مسؤولیت خود به تحریف کلام و اندیشه های امام روی آورند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی اظهار داشت: وظیفه اصلی مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) این است که در برابر تحریف گران دیدگاه و نظرات امام، موضع گیری روشنی را اتخاذ کند و اگر این مؤسسه این گونه عمل نکند؛ کارآیی و کارآمدی خود از دست خواهد داد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: حفظ و نشر آثار امام راحل تنها در جمع آوری سخنان و کلام ایشان خلاصه نمی شود؛ بلکه باید جلوی تحریف و تفسیر غلط از اندیشه های ایشان و همچنین نقل خاطراتی از امام خمینی(ره) که هیچ واقعیت خارجی ندارد، گرفته شود./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
تحریف امام خمینی گفتمان استکبار ستیزی را دچار انحراف می‌کند.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
چه کسی شما را صدای رسای حوزه می داند یک مشت افراطی جاهل !
1
3
ناشناس
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
معلومه امثال شماها بایدم از دست رسای انقلابی عصبانی باشین
مشتی انقلابی پشیمان