۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳
کد خبر: ۶۷۵۴۳۶
نماینده ولی فقیه در استان مازندران مطرح کرد؛

طلاب برای تقویت مکتب امامین و نظام اسلامی گام های مؤثر بردارند

طلاب برای تقویت مکتب امامین و نظام اسلامی گام های مؤثر بردارند
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: تمام طلاب و علمای استان مازندران باید یکصدا و یکپارچه در تقویت مکتب امامین انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه گام بردارند.

به گزاش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌ لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در همایش تقویت جریان انقلابی که از سوی مجمع نمایندگان و فضلای طلاب استان مازندران در مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در حکم نمایندگی که برای بنده صادر کردند، توصیه به تقویت برجستگی ها و توانمندی های مردم استان مازندران و همچنین تقویت جریان انقلابی در این منطقه را داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بیان کرد: باید آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و عمرانی استان مازندران جمع آورری شود و به دنبال راهکارهای عملیاتی برای برطرف کردن این آسیب‌ها باشیم تا به مازندران سالم و پیشرفته و توسعه‌یافته دست یابیم.

وی بر لزوم تقویت جریان انقلابی تأکید و اظهار کرد: جلسات بسیاری در جهت تقویت جریان انقلابی در نهادها و مجموعه‌های مختلف استان مازندران برگزار شد و کارگروه لازم برای اجرائی کردن این مسأله راه اندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ابراز داشت: بنده همواره به دنبال مشورت با نخبگان و استادان دانشگاه و حوزه برای بهبود و توسعه استان مازندران بوده و هستم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بیان کرد: با همکاری امام جمعه ۴۷ شهر استان مازندران رزمایش همدلی برگزار شده و همچنین قرارگاه موسی بن جعفر برای تدفین و تغسیل اموات کرونایی با حضور ۱۷۰ نفر از طلاب تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: تجمعات و هیئت‌های مذهبی استان مازندران، همواره دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و گزارش آن را به ستاد ملی مبارزه با کرنای استان و کشور می دادند.

وی با بیان اینکه 7000 طلبه مقیم استان مازندران وجود دارد، گفت: باید تمام طلاب و علمای استان مازندران یکصدا و یکپارچه در تقویت مکتب امامین انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به خطر نفوذ دشمنان در حوزه های علمیه اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد هستند با نفوذ در حوزه های علمیه و روحانیت به اهداف خود دست پیدا کرده و به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ضربه وارد کنند.

وی خواستار تشکیل کمیته‌های نخبگانی میان حوزویان استان مازندران شد و ابراز داشت: باید این کمیته ها وضعیت نقاط قوت و ضعف شهرهای خود را بررسی کنند و راهکارهای تقویت و توسعه مطلوب آن را ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بیان کرد: باید اندیشکده ای در حوزه های علمیه تشکیل شود و راهکارهای تشکیل و تقویت جریان انقلابی در میان طلاب را بررسی کند.

وی با بیان اینکه طلاب حوزه های علمیه همواره باید مبلغ دغدغه های رهبر معظم انقلاب در میان مردم منطقه خود باشند گفت: طلاب از رهنمودهای رهبر انقلاب در قضیه برجام و اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم‌ها حمایت کنند./998/

ارسال نظرات