۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۷۵۴۷۵
فرهنگ و جهش تولید (۵۷)؛

ضعف تولید کشور، منشا اعتقادی دارد!

ضعف تولید کشور، منشا اعتقادی دارد!
حجت الاسلام بادله طارسی گفت: به فرموده امام خمینی(ره) باید در اندیشه و فکر مردم، تاثیر بگذاریم و این وظیفه حوزه و روحانیون مبلغ است که زمینه ساز چنین مسئله مهمی شوند.

حجت الاسلام عباس بادله طارسی عضو مجمع جامعه مدرسین حوزه در موضوع تحقق شعار سال جهش تولید، از دیدگاه فرهنگ، به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در ابتدا باید اعتقادات مردم را به مبدأ و معاد تقویت کنیم تا با وجود کمبود های موجود در کشور، پیشرفت و جهش حاصل شود‌.

وی افزود: مسلمانان کشور جمهوری اسلامی، باید اعتقادات را، سر منشأ راه خود قرار بدهند که اگر این معقوله اعتقادی الگو قرار داده شود، جامعه رشد می یابد و مشکلات آن حل می شود؛ اما وقتی که مردم از نظر اعتقادی و اخلاقی ضعیف باشند، قائدتا جامعه نیز دچار آسیب خواهد شد.

حجت الاسلام بادله طارسی بیان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) باید در اندیشه و فکر مردم، تاثیر بگذاریم و این وظیفه حوزه و روحانیون مبلغ است که زمینه ساز چنین مسئله مهمی بشوند.

عضو مجمع جامعه مدرسین، مبنی بر جایگاه فرهنگی موجود در کشور تاکید کرد: رسانه ها باید در جبهه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و مضاف بر آن، با تبلیغات موثر، همت و تلاش، مانع پیروزی دشمن در همه عرصه ها واقع بشوند؛ زیرا الان کشور ما بهترین شرایط موجود را دارا است و نظام ما، نظام مردم سالاری می باشد.

سینا ریاحی
ارسال نظرات