۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۷۵۵۰۸
فرهنگ و جهش تولید(35)؛

اعتقاد به خودباوری، حلال مشکلات کشور

اعتقاد به خودباوری، حلال مشکلات کشور
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: مدیران باید سعی، پیگیری و تلاش کنند که در زمینه فرهنگی اقدامات بیشتری صورت بگیرد تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحتی عضو مجمع  عمومی جامعه مدرسین در موضوع جهش تولید از دید فرهنگی به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری، سال جهش تولید، شعار زیبا و جامعی است که عمل به او در ایران باعث رشد فرهنگ و اقتصاد خواهد شد که به دو بخش تقسیم شده است، اول حاکم نظام اسلامی و دوم مردم اهدا کننده و حامیان مردم.

وی افزود: مردم در دوران انقلاب در همه زمینه‌های تولیدی مانند کشاورزی و صنعت و... در عرصه فرهنگی فعالیت خودشان را به خوبی نشان دادند و کشور توانست صادرات خوبی داشته باشد و در زمینه فرهنگی نیز بسیار خوب عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی بیان کرد: در مسأله ای که مربوط به مسئولان حکومتی و دولتی و قوه اجرایی کشور می‌شود، مدیران باید بسیار سعی، پیگیری و  تلاش کنند که در زمینه فرهنگی اقدامات بیشتری صورت بگیرد و در مورد جهش تولید باید به هر مشکلی در حد توان به تولیدکننده کمک و یاری برسانیم.

وی ابراز کرد: تا تولید کننده دلگرم نشود و ابزارهای لازم را برای او فراهم نکند و تولید در اختیارش نگذارند نمی‌تواند فعالیت خودش را به نحو احسن شروع و به پایان برساند و همچنین باید بازار خوب در اختیارشان قرار داده بشود تا با مشکلات مواجه نشوند، مثلاً در صنعت کشاورزی و تولیدی کارخانجات و... ، که باید فرهنگ تولید و استفاده از آن توسعه یابد، که ییشتر کشورها در این زمینه خوب کار کرده‌ و بسترسازی را برای کشور خود فراهم نموده اند و فرهنگ و تولید و توسعه آن را به شدت  پیگیری می‌کنند، درست است در شرایط تحریم قرار گرفته‌ایم که مانع بزرگی است اما در کشورهای  جنگ زده مثل عراق و سوریه حداقل درصد تولید و بازار ما دارای پیشرفت و روند خوبی  است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، با اشاره به راهکار مناسب برای پیش برد جهش تولید تاکید کرد: اگر ما از فضای کار فرهنگی و رسانه و صدا و سیما برای جهش تولید در نظام اسلامی استفاده کنیم و به کالای داخلی اعتماد کامل داشته باشیم و حمایت کنیم تولید و فرهنگ در کنار هم قرار گرفته می شود و قطعاً به اهداف قطعی و نظام اسلامی خواهیم رسید.

امیر محمد شهمراد
ارسال نظرات