۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۷۵۵۸۵
به همت گروه تاریخ و اندیشه معاصر؛

نشست «حکیم جریان ساز»

نشست «حکیم جریان ساز»
نشست هم‌اندیشی گروه تاریخ و اندیشه معاصر با موضوع «حکیم جریان‌ساز» با هدف بررسی و بازکاوی نقش آیت‌الله مصباح یزدی در نهضت اسلامی تا تحقق تمدن‌سازی اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست هم‌اندیشی علمی گروه تاریخ و اندیشه معاصر با موضوع «حکیم جریان‌ساز» با هدف بررسی و بازکاوی نقش آیت‌الله مصباح یزدی در نهضت اسلامی تا تحقق تمدن‌سازی اسلامی برگزار می‌شود.

نشست حاضر با حضور جمعی از اساتید و صاحب نظرات تاریخ و تمدن برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام دکتر احمدحسین شریفی، نقش اسلامی سازی علوم انسانی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی از دیدگاه علامه مصباح، حجت‌الاسلام ابوذر مظاهری، هرم نیاز‌های تمدنی در تمدن سازی نوین سالامی از دیدگاه علامه مصباح، حجت‌الاسلام دکتر عبدالرسول یعقوبی نیز به بررسی نسبت تکامل اجتماعی و تمدن نوین اسلامی از دیدگاه آیت الله مصباح، حجت‌الاسلام دکتر مهدی ابوطالبی به بررسی نقش دولت اسلامی در اندیشه آیت الله مصباح، حجت‌الاسلام دکتر رضا رمضان نرگسی به بررسی موضوع جامعه پردازی مبتنی بر تغییرات اجتماعی در اندیشه آیت الله مصباح، دکتر موسی نجفی به موشکافی شخصیت تمدنی آیت الله مصباح و دکتر علیرضا جوادزاده درباره اهتمام به اسلامیت نهضت و کادرسازی برای نظام اسلامی در عملکرد آیت الله مصباح به ارائه و طرح بحث خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که این نشست روز شنبه نهم اسفندماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵ از طریق آدرس iki.ac.ir/su/?u=1 برگزار خواهد شد.

گفتنی است این نشست به همت گروه تاریخ و اندیشه معاصر مؤسسه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نشست «حکیم جریان ساز»

ارسال نظرات