۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۷۵۶۶۷
فرهنگ و جهش تولید (۴۵)؛

نباید در زمینه فرهنگ تولید کوتاهی کرد

نباید در زمینه فرهنگ تولید کوتاهی کرد
باید در راستای تحقق این شعار سال، توسط مقام معظم رهبری تلاش و پشتکار کرد و نباید باعث عقب ماندگی کشور همانند کشورهای اسلامی منطقه بشویم.

حجت الاسلام سید عبدالامیر علم الهدی استاد سطوح عالی حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا مبنی بر موضوع تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگی گفت: جهش تولید از جنبه اخلاق و فرهنگ معنای عمیقی دارد، ارتباط اخلاق فرهنگ و اقتصاد ماهیت مرکبه می باشد.
وی افزود: اصل فرهنگ و اخلاق بر مبنای کار و سرمایه است و اسلام هم، کار و سرمایه را اصالت می دهد بر خلاف حکومت های سوسیالیستی و کاپیتولاسیونی.

استاد سطوح عالی بیان کرد: انسان به اندازه کار و تلاش ارزش و اصالت داردکه مال و سرمایه حلال اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند، اصالت می گیرد.

وی ابراز داشت: باید در راستای تحقق شعار سال، توسط دولتمردان تلاش و پشتکار کرد و نباید در این موضوع کوتاهی کنیم که باعث عقب ماندگی کشور بشود همانند کشورهای اسلامی که در منطقه پیشرفت چشم گیری نداشته اند، باید در زمینه جهش تولید هر چه سریع اقدامات لازم را انجام دهیم. 

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به رشد جهش تولید بیان کرد: رشد در جهش تولید باعث برتری، نسبت به کشور های دیگر می شود که تحقق این امر منوط به پیروی از دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد، زیرا ایشان بهترین شخصی است که می تواند جامعه را به از لحاظ دنیایی و اخروی هدایت کند.

امیر محمد شهمراد
ارسال نظرات