۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۷۵۷۱۷
فرهنگ و جهش تولید (۳۹)؛

تحقق شعارسال در گرو انتخاب آگاهانه مردم

تحقق شعارسال در گرو انتخاب آگاهانه مردم
مدرس حوزه علمیه گفت: مردم باید آگاه شوند و دولت جوان دلسوز با پشتکار معتقد به توامندی داخلی برسر کار بیاید این تنها امید به تحقق شعار و منویات رهبری است.

حجت الاسلام جواد گورابی مدرس حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در بُعد تبلیغات در رسانه و سطح شهر از طرف نهادهای فرهنگی کارهای خوبی انجام شده است اما آنچه می بایست انجام می شد عمل است، در ترغیب و تشویق بیش از نیاز هم کار شده است اما این ها کافی نیست و جهشی اتفاق نیفتاده است، مسئولین یا بنای قدم برداشتن ندارند یا نمی توانند کاری را انجام دهند و عملاً زمین می مانند.

وی با اشاره به شعارهای چند سال اخیر افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی چقدر عمل شد؟، آنچه در بطن جامعه می بینیم عملاً شعارهای اقتصادی این چند سال اخیر محقق نشده است و رهبری فرمودند من راضی نیستم.

مدرس حوزه ابراز داشت: بنده به عنوان یک مُبلغ در متن جامعه شاهد بودم که امسال شرایطی برای تولید کننده ایجاد نشد و برعکس زیر بار فشار کمر خم کردند حالا چه کسی این وسط کارشکنی می کند، تعمدی است یا جاهلانه باید مشخص شود.

وی خطاب به دولتمردان عنوان کرد: آنچه در جامعه و بین تولید کنندگان ملموس به نظر می آید این مطلب است که کمکی نشده است، خیلی از تولید کنندگان دیگر توانایی تولید ندارند، شاهد بودم در کشاورزی و دامداری کم کاری زیاد صورت گرفته است، زبان حال مردم به دولت این جمله معروف است که شر نرسانید خیرتان پیشکش، به کمک نیاز نداریم سنگ اندازی نکنید.

حجت الاسلام گورابی خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه شوند و دولت جوان دلسوز با پشتکار معتقد به توامندی داخلی و ناامید از کمک دولت های خارجی برسر کار بیاید این تنها امید به تحقق شعار و منویات رهبری است.

ارسال نظرات