۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۶۷۵۷۷۱
فرهنگ و جهش تولید(13)؛

جهش تولید و وظایف مسؤولان در این زمینه

جهش تولید و وظایف مسؤولان در این زمینه
دولت و مسئولان، وظیفه بررسی و بهتر کردن شرایط موجود را برای کالای ایرانی اسلامی فراهم کنند و تولید کنندگان اعتقادشان را منشأ کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمد تقی پاشایی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در موضوع تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگی به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: انسان دارای دو بعد، مادی و معنوی و جسم و روحانی است، علاوه بر نیاز های جسم که خوراک، پوشاک، مسکن و... می باشد، نیاز روح و بعد معنوی انسان نیز باید تامین شود.

وی افزود: مکتب اسلام انسان ساز است و افراد عظیم الشأنی همچون پیامبرگرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا و امیرالمومنین و... در دستگاه تربیتی خود جا داده است و مضاف بر پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار اشخاصی مانند مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی را تحت تکفل خود قرار داده است.

حجت الاسلام پاشایی افزود: تمامی افرادی که به اسلام و مسلمین، با اختلاس و ریا خیانت می کنند، منافق بوده و از مکتب انسان ساز اسلام، بری هستند.

وی بیان کرد: در موضوع رشد جهش تولید باید تحریم کالا و اقلام اجنبی و خارجی صورت بگیرد، مانند عدم ورود پارچه والبسه خارجی به بازار اسلامی و همچنین مضاف بر مسئله فوق، بالابردن و بهتر کردن کیفیت کالای ایرانی، نقش بسزایی در جهت رشد تولید ایفا خواهند کرد.

عضو مجمع مدرسین گفت: دولت و مسئولان، وظیفه بررسی و بهتر کردن شرایط موجود را برای کالای ایرانی اسلامی فراهم کنند و تولید کنندگان اعتقادشان را منشأ کار خود قرار دهند تا شاهد روند رو به رشد جهش تولید باشیم.

امیر محمد شهمراد
ارسال نظرات